Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"avond allemaal ik vroeg mij af of iemand al synthetische coke heeft gehad en wat het verschil is met echte:is het gevoel iets anders of werkt het minder lang,ziet het er anders uit,.. ik denk wel dat er een duidelijk verschil moet anders zou er veel synthetische coke in omloop zijn dus iemand die er ervaring mee heeft mss een foto ervan? en ook die supermix die erbij kan gedaan worden kan iemand me dit een beetje uitleggen? alvast bedankt"
"Letters op me mobiel werden wazig...En een peuk aan steken was ook een beetje lastig. Toen om 5uur de discotheek sloot naar huis gegaan met de bus.. Me kaken klapperde wel alle kanten op:P Stond voor de ingang van de bus met me klapperkaak een peuk te roken waarop die buschauffeur zei: RUUUUUSTIG!!! RUUUUSTIG!!.. haha .. Eenmaal thuis nog een klein beetje gehallucineerd, sommige dingen zag ik dubbel in en uit elkaar gaan... als ik dit lees was het toch goed? heb ook een hele genomen en bij mij was het zeker in orde..."
"dus ik zie af en toe coke maar doe dit maar zelden. coke was eerst hard van textuur en rook naar diesel ofzo. dan was ie zachter en droger meer poederachtig en rook naar stekjes denk ik achtig moeilijk om uit te leggen. en nu hetzelfde zachter en meer poederachtig maar een andere geur een beetje zoetachtig ofzo. nu hoe ziet goede coke eruit volgens kenners qua geur,kleur,textuur,...of kan je daaruit niet uitmaken wat je in je handen hebt?"
"ja natuurlijk door het te gebruiken weet je wel meer... maar als je coke hebt van iemand heb is het niet altijd direkt een goed moment om direkt te proberen. soms ga ik het ook halen door de week namiddag ofzo dan begin ik er toch niet aan. maar goed bedankt voor de reacties"
"als je 5 pillen van 200mg mdma ophebt en dan nog deftig kan typen...proficiat zou het niet kunnen wappiedaan32 zei: Graag zou ik willen reageren op deze statement, want ik deel die mening niet uitgaande van mijn persoonlijke ervaring. Ik geloof dat je zei dat 140 mg al veel was voor de meesten, maar ik heb op dit moment 5 gele tryforce op van 200 mg op. Nou moet ik wel zeggen dat ik een snelle stofwisseling heb en dat misschien de mdma sneller afbreekt. Ik heb al zo'n 14 jaar ervaring op dit gebied en ik ben van mening dat die tryforce de beste zijn in de jaren dat ik slik. Klik om te vergroten..."
"bij mij is het ook niet veel soeps... ik woon ook in belgie wel niet ver van de grens maar ben ook op zoek naar goede pillen maar heb nog niets gevonden. coke,speed met veel caffeine in en wiet maar geen goede pillen. vind het maar triestig"