Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ow en nog ff wat. De lijnen die ik snuif beginnen dan met 1gr per lijntje a 5 lijntjes per dag. Wat begon met een sleutelpunt 15 jaar geleden is uitgegroeid tot een ziekelijke verslaving. Slaapproblemen en wisselstemming stoornis is ook het gevolg van de keta. Duivels spul."
"Hallo . Ik ben een man van 33 jaar die al 15 jaar aan de keta zit . Ik gebruik de laatste tijd per dag soms 5 gr. en doe dit de afgelopen 2 jaar 365 dagen per jaar. Ik raad dit iedereen af ! Het is een zware geestelijk verslaving ten eerste ! En je lichaam gaat er van na de klote ! Het begint met het plasprobleem , veel pijn en moeite met plassen , soms stukken blaas die je dan uitplast ! Maar de pijn in de rechter zij van de buik is nog het ergste in mijn geval . Dokters en ziekenhuis vinden niets in bloed en urine . Maar ik weet dat het mijn extreme misbruik is van de keta . Mensen pas aub goed op met deze duivelse drug ! Verder heb / had ik nog een stuk of 5 vrienden die al 10 jaar keta gebruiken ( elke dag , jaren lang & 3 tot 5 gr per dag ) inmiddels zijn er 2 overleden.. allemaal hebben wij de zelfde klachten met onze blaas en buikpijn / leverpijn. elke dag keta pakken? , mijn advies stop er aub zo snel mogelijk mee. Je lichaam gaat zwaar na de klote ! Ik ben dan ook een extreme misbruiker en me daarvan bewust ."