Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo . Ik ben een man van 33 jaar die al 15 jaar aan de keta zit . Ik gebruik de laatste tijd per dag soms 5 gr. en doe dit de afgelopen 2 jaar 365 dagen per jaar. Ik raad dit iedereen af ! Het is een zware geestelijk verslaving ten eerste ! En je lichaam gaat er van na de klote ! Het begint met het plasprobleem , veel pijn en moeite met plassen , soms stukken blaas die je dan uitplast ! Maar de pijn in de rechter zij van de buik is nog het ergste in mijn geval . Dokters en ziekenhuis vinden niets in bloed en urine . Maar ik weet dat het mijn extreme misbruik is van de keta . Mensen pas aub goed op met deze duivelse drug ! Verder heb / had ik nog een stuk of 5 vrienden die al 10 jaar keta gebruiken ( elke dag , jaren lang & 3 tot 5 gr per dag ) inmiddels zijn er 2 overleden.. allemaal hebben wij de zelfde klachten met onze blaas en buikpijn / leverpijn. elke dag keta pakken? , mijn advies stop er aub zo snel mogelijk mee. Je lichaam gaat zwaar na de klote ! Ik ben dan ook een extreme misbruiker en me daarvan bewust ."
"Ow en nog ff wat. De lijnen die ik snuif beginnen dan met 1gr per lijntje a 5 lijntjes per dag. Wat begon met een sleutelpunt 15 jaar geleden is uitgegroeid tot een ziekelijke verslaving. Slaapproblemen en wisselstemming stoornis is ook het gevolg van de keta. Duivels spul."