Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"AphexTwin zei: Hier in Antwerpen is het geen uitzondering dat je 0.7-0.8 krijgt, voor redelijk goeie kwaliteit en voor een redelijke prijs. Soms ook 0.9, maar dan meer versneden. Geef mij dan maar die 0.7-0.8 met zo weinig mogelijk rommel erdoor gedraaid. Via het darkweb haal ik nu al een tijdje bij een betrouwbare vendor voor een iets hogere prijs, maar krijg dan wel 1.2. Klik om te vergroten... Wordt dat dan veilig en 'risicoloos' bij je thuisadres bezorgd? Heb het een keer gedaan voor xtc en dat bleek inderdaad in een sealed semi-aluminium envelopje te zitten. Kwaliteit was wel minder..."