Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Pino, bedankt! dankzij jou weet ik nu dat coke gevaarlijk kan zijn, en ik never en dan ook echt nooit, in de avond moet gaan snuiven! Hallaluja"
"Re: extreme gebrikers, lees deze post ik wil ook iets erven!"