Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"je bent inderdaad erg jong om drugs te gebruiken... gelukkig ben ik niet 1 van je ouders dus ga ik je niet vertellen wat je wel en wat je niet moet doen.. Alleen als ik jou was zou ik wel een klein beetje uitkijken met de hoeveelheid pillen die je gebruikt ,zoals al wordt gezegd ... want je bent inderdaad nog jong en het zou erg jammer zijn als je nooit meer vrolijk kunt zijn o.i.d..... verder wens ik je veel spaceplezier toe maar gebruik wel met mate btw... wat bedoel je met geexplored?: gr spacey tarzan and jane"