Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, ik wil met leuke feesten zoals sensation voor eigen gebruik een aantal xtc pillen gebruiken. Maar ik schijt al in me broek, als ik die drugshonden ziet. Mijn vraag is. Weet iemand een manier om langs die vervelende honden, en langs de controle's te komen. Ron"