Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo!, Ik heb zelf begin deze zomer ook het gedraai naar links ervaren met salvia. Ik had al wel ervaringen met 20x extract, een keertje positief versmolten met de geesten en energieen van het bos, de andere keer negatief eeuwig rondtollend over de kop en ontwaken als vensterbank. Dit keer was echter geen good trip, maar ook een geheel niveau in bad gaan. Ik had 40x extract gehaald, toen ik ongeveer 0,2 gram hiervan in mijn pijpje deed en alles verbrandde en inhaleerde hield ik de rook de volle dertig seconden in. Het uitblazen kon ik me niet meer herinneren, ik was weg. Mijn lichaam rolde zichzelf op naar links toe, niks was er aan te doen aangezien naast mijn fysieke lichaam ook mijn geest zich naar links toe oprolde. Dit gevoel was heel erg naar en het ging niet weg. Ikzelf en de hele wereld rolde op naar links, ik kon er niks aan doen ik kon mezelf niet eens bewegen richting rechts. Dit was ook goed te zien in de video die opgenomen was, je zag me op de grond naar links rollen en me zeer krampachtig proberen de andere kant op te gaan wat niet lukte. Ik brabbelde zelfs: "en nu alsjeblieft de andere kant op". Maar het ging niet. Ik zag in mijn trip ergens het gezicht van mijn sitter toch even voorbij komen in al het gerol naar links. Ik kreeg toen sterk het idee dat hij me eruit kon trekken. Ik pakte zijn hand stevig vast, die hand zag ik in de opgerolde werkelijkheid net zoals zijn gezicht ergens voorbij komen. Toen dit niet hielp begon ik zijn naam te schreeuwen. Door dit achterlijke schreeuwen, wat ik kennelijk echt deed, schoot hij in de lach. Ik was vergeten dat ik salvia had gerookt en dacht door het gelach dat hij een kwade geest was die me betoverd had tot deze oneindig oprollende werkelijkheid. Ik was er van overtuigd dat ik hier voor eeuwig in zou blijven verkeren, het was verschrikkelijk. Ik kreeg ineens door de schrikwekkende gedachte dat dit voor altijd zou zijn en dat de hele werkelijkheid werd opgezogen de motivatie ik me er uit te werken. Met al mijn kracht probeerde ik me stukje voor stukje uit de opgerolde lagen van de verzwolgen werkelijkheid te werken. Dit deed verschrikkelijk veel zeer. Ook het naar links draaien bleef maar aanhouden. Steeds als ik n laagje dichter terug dacht te klimmen bleken er weer lagen achter te zitten, insanity was het. Ik zat er voor eeuwig in en er was geen ontsnappen aan. Toen kwam ik echter bij een houtkleurige laag, ik kreeg hoop en begon te rammen met al mijn kracht. De salvia werkte uit. Ik vond mezelf met mijn hele lichaam rammend, slaand en schreeuwend tegen de poort van de schutting. Ik had in werkelijkheid dus mijn sitter totaal overlopen, was via de trap naar beneden gestrompeld naar buiten waar ik vervolgens als een schreeuwende gek de straat op probeerde te gaan. Ik was niet meer te houden, de schutting was gelukkig op slot en sterk genoeg. Ik heb eerder trips gehad waarin ik geconfronteerd werd met oneindigheid, deze keer was het echter zo echt en angstaanjagend dat ik een tijd lang en nu nog steeds wel huivering heb voor oneindigheid. Ook bij latere trips is dit aspect van hopen dat je ergens uit komt maar steeds in het zelfde blijft hangen vaker terug gekomen. Ik ben hier zeer van geschrokken. Salvia heb ik inmiddels nog niet gedaan, ik ben wel van plan dit nog te gaan doen maar dan met meerdere sitters die me kunnen houden. Ik ben benieuwd wat er gebeurt als het me lukt om kalm te blijven en me juist mee te laten oprollen dieper en dieper weg van de werkelijkheid. Ik hoop dit te bereiken door eerst meer te mediteren van te voren en me wat meer er naar in te stellen en sowieso mijn ogen alvast te sluiten zodat io de werkelijkheid niet voor mijn ogen op zie rollen. Groetjes, de vensterbank"
"Beste forumbezoekers, Ik ga graag naar feestjes en ook het gebruik van psychedelica op een feest is iets wat ik persoonlijk echt geweldig vind. Ik wil dus geen topic starten over of psychedelica op feestjes nu wel leuk of verstandig is of niet. Ik heb echter wel heel andere vraag. De meesten kennen het vast wel, je gaat naar een feestje en in de binnenzak van je jasje neem je n veldfles met sterke drank mee om lekker uit te teuten. Ik ben echter niet zo van de alcohol maar wel van het trippen, ik vind het soms echter vervelend om op een feestje bijvoorbeeld truffels of paddo's te moeten eten en van te voren eten bevalt mij ook niet, ook vooral omdat ik het geheel langzaam en verspreid nuttig. Nu weet ik dat je met truffels goed thee kan zetten of bijvoorbeeld een lemon tek kan maken. Ik zou dus graag mijn psilocybine in een veldflesje mee willen nemen naar een feestje. Dit door bijvoorbeeld de truffels in kleine stukjes te laten trekken in citroensap en dit aan te lengen met vruchtensap in de veldfles. Of door bijvoorbeeld truffel thee te trekken en dan met stukjes en al de afgekoelde thee in de veldfles mee te nemen. Het lijkt mij dat het dan een kwestie is van even schudden en drinken, klopt het dat dit allemaal zo simpel is of zie ik iets over het hoofd? Waar ik me vooral zorgen over maak is de houdbaarheid, als ik de ochtend voor die avond van het feestje de thee of de lemon tek maak, is de psilocybine s' avonds dan niet al afgebroken of iets? Is mijn tripdrankje bijvoorbeeld na 12 uur nog werkzaam of is de werking significant afgenomen? Kortom is dit dus een plan dat überhaupt uitvoerbaar is? Zijn er manieren die ik het best kan gebruiken en zijn er dingen waar ik op moet letten? Met vriendelijke groet, Vensterbank"
"Bedankt voor de snelle reactie, Oke dus als ik het goed begrijp: -Zo vlak mogelijk voor het feest bereiden. -Flesje het liefst dus wel ineenkeer leegdrinken of op zn minst het grootste deel. Dat klopt trouwens ja als ik het eet eet ik ook altijd minstens de helft meteen op. Maar het probleem is zo iniedergeval opgelost als ik die dingen maar niet in vaste vorm naar binnen hoef te werken op het feestje Komt goed heel erg bedankt"
"Ja op festivals enzo zekerweten dat ze dat er uit vissen :P Ik doe dit op ander soort feestjes haha Bedankt!"