Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrippen uit een veldfles?

Trippen uit een veldfles?

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
l
losbanditasLid
01-01-2024, 00:00
#1
In je binnenzak sterke drank in een flesje meenemen naar een feest? Nee dat ken ik niet.
Lijkt me dat beetje een security dat wel uit je jas weet te vissen.

Een paar uur je thee bewaren kan geen kwaad inderdaad lijkt me.
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mij lijkt de lemon tek handiger, dan heb je wat minder vloeistof nodig :)
v
vensterbankLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beste forumbezoekers,

Ik ga graag naar feestjes en ook het gebruik van psychedelica op een feest is iets wat ik persoonlijk echt geweldig vind. Ik wil dus geen topic starten over of psychedelica op feestjes nu wel leuk of verstandig is of niet.

Ik heb echter wel heel andere vraag. De meesten kennen het vast wel, je gaat naar een feestje en in de binnenzak van je jasje neem je n veldfles met sterke drank mee om lekker uit te teuten. Ik ben echter niet zo van de alcohol maar wel van het trippen, ik vind het soms echter vervelend om op een feestje bijvoorbeeld truffels of paddo's te moeten eten en van te voren eten bevalt mij ook niet, ook vooral omdat ik het geheel langzaam en verspreid nuttig. Nu weet ik dat je met truffels goed thee kan zetten of bijvoorbeeld een lemon tek kan maken.

Ik zou dus graag mijn psilocybine in een veldflesje mee willen nemen naar een feestje. Dit door bijvoorbeeld de truffels in kleine stukjes te laten trekken in citroensap en dit aan te lengen met vruchtensap in de veldfles. Of door bijvoorbeeld truffel thee te trekken en dan met stukjes en al de afgekoelde thee in de veldfles mee te nemen.

Het lijkt mij dat het dan een kwestie is van even schudden en drinken, klopt het dat dit allemaal zo simpel is of zie ik iets over het hoofd? Waar ik me vooral zorgen over maak is de houdbaarheid, als ik de ochtend voor die avond van het feestje de thee of de lemon tek maak, is de psilocybine s' avonds dan niet al afgebroken of iets? Is mijn tripdrankje bijvoorbeeld na 12 uur nog werkzaam of is de werking significant afgenomen?

Kortom is dit dus een plan dat überhaupt uitvoerbaar is? Zijn er manieren die ik het best kan gebruiken en zijn er dingen waar ik op moet letten?

Met vriendelijke groet,

Vensterbank
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Met psychedelica is het belangrijk om direct de goede dosis binnen te krijgen, bijnemen verlengd het vooral en maakt het niet echt sterker. Dat lijkt me eerlijk gezegd het grootste obstakel aan je plan, aangezien je zegt langzaam de thee te willen opdrinken.

Qua houdbaarheid moet het wel kunnen, maar zou wel voor de zekerheid zo kort mogelijk van te voren je drank bereiden.
v
vensterbankLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bedankt voor de snelle reactie,

Oke dus als ik het goed begrijp:
-Zo vlak mogelijk voor het feest bereiden.
-Flesje het liefst dus wel ineenkeer leegdrinken of op zn minst het grootste deel.

Dat klopt trouwens ja als ik het eet eet ik ook altijd minstens de helft meteen op. Maar het probleem is zo iniedergeval opgelost als ik die dingen maar niet in vaste vorm naar binnen hoef te werken op het feestje :smoke:

Komt goed heel erg bedankt :)
v
vensterbankLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja op festivals enzo zekerweten dat ze dat er uit vissen :P
Ik doe dit op ander soort feestjes haha

Bedankt!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."