Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi, Wat je beschrijft past precies bij wat ik voelde de laatste maanden van mijn cocainegebruik. Opgefokt leeg en onrustig. Geen zin om te praten, het voelde niet lekker maar toch was er de behoefte om het weer ééns keer in de zoveel tijd te nemen. Dat laatse is wel te verklaren door de dopaminerush (bevredigend) van coke. Probeer het eens een paar maanden niet te nemen, zoek een leuke hobby of sport als het toch niet meer brengt waar je naar op zoek bent..."