Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ketamine is gek spul.. je moet t gvoel relax vinden.. en ik denk dat je het met mate moet gebruiken. en niet als je geen ervaring hebt met xtc etc. lijkt me? na 2.5 g met een maat gedeelt te hebben zat ik voor de 1e x in the K-hole, bewegen zat er niet in, alsof ik in beton gegoten zat. daarna had ik zoiets als out-of-body xperience.. moeilijk te beschrijven maar tog wel het toppunt van wazigheid qua geestverruiming.. erg vaag.. gesprekken (als er nog gesproken word) gaan absoluut nergens over.. op zn tijd is KetA zker lachen.. pak niet teveel in 1 keer. een punt kan al vrij heftig zyn bij goeie keta. hoe heftig vinden jullie keta in vergelijking met andere drugs? GHB is zwaarder.. niet?"
"de prijs ligt tussen de 20 en 25 de gr waar ik het haal.."