Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb zelf een verdamper en de geur is echt heel snel weg. Tijdens het verdampen ruik je het even, maar is na 15 min zeker weg. Met een ambi-pur riek je het al helemaal niet meer. Vergeet niet, het is geen rook maar damp..."
"Opa zei: BTW: ik heb 't nog nooit geprobeerd, maar kan ik eigenlijk ook hasj in dat ding meppen??? Klik om te vergroten... Ja, maar smaakt minder goed dan wiet. Ook heb je echt rook binnen ipv damp."
"Ik heb de verdamper van www.de-verdamper.nl. Echt heel tevreden over. Ik rook zelf geen sigaretten, maar bleef dagelijks blowen vanwege de drang naar nicotine aangezien ik met tabak rolde. Dankzij de verdamper kan ik het blowen nu beperken tot 2x per maand of gewoon wanneer ik er zin in heb. Scheelt echt een pak voor de gezondheid. Het gevoel na verdampen is ook veel beter dan blowen. Vergis je niet: Ook van een verdamper word je volledig knetter..."
"Je kan natuurlijk ook altijd verdampen... Niets zo puur en lekker als verdampen..."