Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"dus de coffeeshop miami gaat iedere dag (ook in het weekend ?) open om 12u ?"
"die kalen van miami, die is zo grappig is teveel dat die daaar staat, zuchten en mottig kijken maar toch grappig"
"is het nu terug open of niet ?"
"Is de checkpoint nu open ? Moet men nu een pass hebben om in de miami te kunnen ? what's going on ???"
"wanneer gaat het nu terug open in terneuzen, met zekerheid moet toch iemand daar een goed zicht op hebben ? of vergis ik me hierover"