Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"die mensen van de kiniek sporen voor geen meter ben er nu 1 x 2 weken geweest en 3 keer een uurtje toen wou ik daar al weer weg en ben ook nog een paar dagen op de vondellaan gezeten k ben nu ong 2 a 3 jaar verslaafd (eens verslaafd altijd verslaafd je blijft er altijd een zwakte voor houden ) maar wat je in zo'n afkick kliniek moet je moet om half 8 opstaan of 7 uur ofzo dan ga je ontbijten dan ga je je pilletjes halen ik kreeg 40 mg en een seroqeul per x de eerste week ofzo dus 4 pilletjes dan het zelfde ritueel na het middag eten en ook weer naar het avond eten en dan nog voor het slapen gaan je verveelt je dus de heledag je wacht op het eten je wacht p je pilletje je wacht tot je het nieuws mag kijken wacht wacht echt ze moeten daar wat meer doen ik kon dat echt niet volhouden de heledag nix doen ja op woensdag gingen we kleuren joepie als ik nu een tijdje te lang door ben gegaan koop ik wel diazepammetjes van kameraden en seroqeul krijg ik nog steeds op recept moet elke nacht voor het slapen 2 pillen van 300 mg maar heb bijna nergens last van meer zat er laatst 3 weken aan een paar diazepammetjes in huis hebben koop voor ik ghb koop eerst diazepammetjes gebruiik lang niet zo veel meer mijn hoogte punt was een liter in 4 dagen kon toen nog amper lopen zo veel vocht hield ik vast en ik leek wel dood geel dat gebeurt echt niet weer"
"ik heb met benzo's het probleem dat ik er gelijk 4 of 5 inneem en dan s'nachts ze allemaal inneem en me er de volgende dag nix van kan herinneren. heb zelfs al eens 20 dormicums van 15 mg per stuk opgegeten de dag erna dacht ik wtf nu neem ik gewoon genoeg en dan laat ik het iemand bij zich houden want ik kan het dus niet zelf bewaren maar voor ik nu lange tijd aan de g ga zorg ik dat ik genoeg pammetjes heb librium werkt ook heel goed"
"niet als je er maar 3 dagen aan zit na 3 dagen stop ik er gewoon mee dan zijn de meeste afkick verschijnselen al aardig minder teminste het trillen en de heftige hartkloppingen en volgens mij vind de vnn iedereen een speciaal geval zo noemen ze mij namelijk ook en ze vinden dat ik hun al tot wanhoop heb gedreven hun drijven mij tot wanhoop"
"rieraaroo ik vind je een dikke aansteller ik ben zelf ook ghb verslaafd als ik stop vreet ik gewoon veel slaappillen idd diazepam oxzazepam florazepam ook wel temesta's genoemd zopiclon dormicums. Moet ze alleen aan me vriend geven anders vreet ik ze snachts allemaal in 1x op. En ik ben niet een beetje verslaafd deed op een gegeven moment met een liter 4 dagen met een liter das dus een kwart liter per dag. Vreet gewoon genoeg slaappillen en je hebt er geen last van 3 dagen en hoppaa je bent er weer Je bent nou eenmaal verslaafd dat zul je altijd blijven. dus je stopt of je stopt niet. als verslaafde kun je niet een keertje gebruiken dan zit je er meteen weer aan. dus stel je niet aan je weet wat er gebeurt"