Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo allemaal, ik heb een vraagje, mijn vriendin en ik willen binnenkort een keer dextromethorfan gaan nemen (DARO retard capsules open maken en de bolletjes erin fijnstampen), maar er is misschien een probleem. Mijn vriendin heeft een aandoening die heet NLD, NLD is een vorm van autisme. Nu vroegen we ons af, kan deze aandoening in combinatie met dextromethorfan zorgen voor problemen? Want deze aandoening zorgt er namelijk ook voor dat zij bijvoorbeeld nooit pado's kan nemen. De kans op een psychose is namelijk veel groter dan bij een ander persoon. alvast bedankt."
"hallo mensen, Mijn vriendin heeft een aandoening die heet NLD. Dit is een vorm van autisme, en zorgt er oa. voor dat ze nooit paddo's kan nemen (risico op oa. psychose te groot) Nou ff iets anders. wat ik heb begrepen is als je MDMA neemt en vervolgens heel veel gaat blowen dan wordt de MDMA omgezet in MDA wat een trip middel is. (Dit klopt toch?) Nou vroeg ik me af, mijn vriendin kan wel MDMA nemen (meerdere keren geprobeert). Als zij nou na het nemen van MDMA heel veel gaat blowen dat ze gaat trippen. Is dit dan ook gevaarlijk? alvast bedankt."