Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb eergisteren XTC gebruikt en voel me nu al 2 dagen best wel down, dit is de eerste keer dat ik XTCgeprobeert heb en ik hoop niet dat het lang zal duren voordat mijn dip over is, het was wel een vette avond maar hoeft voor mij niet voor herhaling vatbaar te zijn, ik gebruik toch liever wiet. Ik ga vanavond uit en gwn bier enzo drinken en dan zal het wel weer leuk worden hoop ik"