Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben m'n rijbewijs al 10 jaar kwijt, omdat er een zakje wiet in m'n auto lag. Werd dus ook zonder iets te testen aangemeld bij CBR en daar is de ellende pas echt begonnen. Maar ze kunnen lekker de piep krijgen met hun testjes..... vroem vroem!!"