Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Afgelopen weekend was ik in de kroeg samen met mijn vriend. Het was gezellig, ook tussen ons, ook al had ik hem nog nooit zo raar dronken gezien. Normaal gesproken kan hij goed tegen alcohol. Ik ga naar de wc en op het moment dat ik terugloop staat hij midden op de dansvloer met iemand anders te bekken. Op dat moment reageerde hij heel vaag, kon nauwelijks antwoorden geven, maar wist wel dat hij weg wilde, deed nog een beetje bijdehand. Twee dagen later kreeg ik een email van hem. Hij zegt dat iemand iets (viagra-achtigs) in zijn bier heeft gedaan en dat hij weinig meer weet van de avond. En spijt natuurlijk. Ik weet niet of ik het moet geloven. Maar als het waar is, de combinatie van heel veel alcohol en drugs... kun je daardoor vreemdgaan? Zelf heb ik helemaal geen ervaring met drugs (geen behoefte aan) dus ik heb geen idee hoe je dan bent."
"Thanks voor jullie reacties. Ik denk dat ik hem nog wel vergeven kan, maar dat een relatie zo niet gaat werken. Vertrouwen is toch wel heel belangrijk voor mij. Ik vraag me nog wel af in hoeverre je jezelf blijft als je zo onder invloed bent. Is het vergelijkbaar met alcohol of juist niet?"
"Dopezilla zei: Hoe waarschijnlijk is het dat iemand iets in z'n drankje heeft gegooid? Hij zal wel gewoon ladderzat geweest zijn, en daarbij nog een paardenlul ook. Olle Klik om te vergroten... Hij heeft een dag in het ziekenhuis gelegen. Kan ook van de drank zijn natuurlijk. Hij deed al wel raar voordat dit gebeurde, was anders dronken dan anders zeg maar."
"ik weet ook niet precies wat hij gehad heeft. vaag was hij wel. dus mss geen viagra. geen idee wat zoiets doet in combinatie met behoorlijk wat drank."
"dat weet ik dus niet. hij mailde iets viagra-achtigs."
"lijkt me ook niet dat je daarvan in het ziekenhuis beland. maar misschien door de combi met drank?"
"Vertrouwen doe ik hem ook niet meer. Het is gewoon over. Ik probeer alleen antwoorden voor mezelf te krijgen. Nee, hij heeft niet eerder vaag gedaan op viagra. Tijdens zijn middelbare schooltijd heeft hij wel geblowd, maar ik ben er heel zeker van dat hij dat nu niet meer doet. En van andere drugs moet hij niks hebben. Bier niet meegerekend dan. Trouwens een OD? Help me out here...."
"aha, heb ik nooit last van"
"In het ziekenhuis hebben ze wel iets in zijn bloed gevonden wat op viagra leek..."