Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zal er nog wel even over denken, bedankt voor het reageren. Is dexamfetamine een idee voor extra concentratie?"
"Ik ben van plan op koningsnacht LSD te nemen op Noisia Invites in groningen. ik moet echter de ochtend erna om 5 uur werken. Ik heb al redelijke ervaring met LSD en denk dat ik het wel overleef om na het trippen 2 uurtjes te werken. Het enige probleem, ik wil niet trippend op mijn werk komen. Hoelang denken jullie dat het duurt voordat je op je werk kan verschijnen zonder dat het erg opvalt dat ik getript heb? Ik weet dat het niet wordt aangeraden om te werken na LSD maar wil het feest absoluut niet missen(en de LSD ook niet :P ) Alle input is welkom!"
"bedankt iedereen die heeft geantwoord! was mijn (eerste) post helemaal vergeten niet erg netjes. Ik heb geprobeerd vrij te regelen maar heb alleen toestemming gekregen om te ruilen, niemand die op zo'n tijd wilt werken natuurlijk. Ik werk bij een supermarkt en moet waarschijnlijk de eerste vrachtwagen uitladen en producten splitsen in het magazijn, niet erg lastig gelukkig. Heeft iemand een idee hoe lang het ongeveer duurt voordat het niet meer opvalt dat je LSD hebt gedaan? Dan gaat het vooral om pupillen die wat groter zijn dan normaal, ik heb er zelf nooit echt op gelet. Tijdloos zei: Wat zijn je ervaringen met LSD en uppers samen als je die hebt? Zou dat anders zeker niet op werk proberen , maar ik ben jou niet Klik om te vergroten... Ik heb nog geen ervaringen met uppers en LSD, probeer het altijd in zn uppie te gebruiken(met een ) Denk je dat de dex en lsd elkaar erg in de weg zitten als je na je trip pas de dex gebruikt? Pante zei: Zou voor de zekerheid toch 12 uur van te voren innemen (en een stevige bak koffie om half 5). Lijkt me niet echt lekker trippen als je weet dat je nog vaag moet werken daarna :P Klik om te vergroten... Daar ben ik ook een beetje bang voor, maar je weet nooit of je het kan voor je het geprobeerd hebt! Ik denk dat het belangrijk is om een ruime planning te maken zodat ik me tijdens t feest geen zorgen hoef te maken over te laat komen etc en gewoon accepteren dat het een rotochtend wordt. Tijdloos zei: Een niet nader te noemen DJ neemt vaak een lichte dose (50-80mics max) helpt met creativiteit zei hij toen ik het vroeg. Anyway succes met werk en geniet van het feest. Klik om te vergroten... Ik ben van plan iets meer dan 50-80mics te gebruiken Hoop dat t gaat lukken, thanks! Ik laat nog zeker horen hoe het gegaan is en tot die tijd is elke input welkom"
"hmm misschien dan toch maar 4fmp of 2cb, is ook nog een optie"