Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zoals de titel al suggereert; het gebruiken van zoveel mogelijk wiet. Ik gebruik wiet graag'(altijd) op een iets andere manier dan de meeste mensen doen. De eerste keren wiet kwamen voor in de vorm van erg sterke cake, ik vond het roken namelijk afschuwelijk. Daarna is het overgegaan op waterpijp. Dit ging vaak al erg hard en elke keer probeerde ik het nog verder. spacen op wiet, je hoort mensen vaak klagen over het hebben van een badtrip op wiet, te veel genomen. Ik zoek deze punten juist op, die punten waarop input even zo hoog is dat je moeite hebt met alles door hebben en onder controle krijgen. Ik vraag me af of er meerde zijn als mij.. Voor een voorbeeld. Aardig veel wiet genomen, altijd puur en daarbij hadden we lachgas. Dit versterkt het effect van de drug meestal, en bij wiet als je hard gaat erger dan bij uppers. Het zien van 'fractals' [erg gecompliceerde wiskundige vormen] zoek op youtube of wiki. later kwam dit ook voor bij het gebruik van wiet alleen. Ik vraag me dus af wat mensen hier van vinden"
"Ik zie het ook als een leerproces. Je brein maakt hoe je je omgeving, de wereld, interpreteert. Door de wiet worden zeg maar, instellingen in de verwerking van senses etc, anders. Je zou zeggen dat zoals jij het ervaart is alsof je je in een andere realiteit bevind. Dit geeft je kans om te leren hoe je dingen in je opneemt en wat je daarmee doet. Dat als je begrijpt wat het inhoud om conscious te zijn. Dit verijst wel een sterk mentale houding. Hierdoor is mijn zicht op normale dingen [niet onder invloed] veranderd, beter gezegd verbreed. Ik wil niet zeggen dat ik alles kan hebben. Na een dag waarbij ik meerdere malen achter elkaar veel wiet had genomen. Kwam ik op een punt dat voor mij wel te beschrijven is als, het verst dat ik ooit gegaan ben. Constant een diepe kleurige ruis, van wat lijkt als kleine gekleurde pixels die door mijn hele gezichtsveld zitten. geproduceerd door mijn brein, niet mijn ogen. deze werden duidelijk 'fractals' met mijn ogen dicht. Op een gegeven moment waren deze zien baar met de ogen open. Op dat moment begon het zeg maar teveel te worden. Ik voelde mij letterlijk opgesloten in mijn lichaam zonder enig veel input in het geheel. Wanneer je niks meer duidelijk kan horen, je weet niet meer waar je naar kijkt met je ogen. Het was zeg maar teveel. Ik stond er nog wel boven, ik had het door. ik had door dat ik niks kon doen, ik voelde me gevangen. De ogen dichtdoen leverde een schrijnend en krijsend geluid op, gepaard met fractals die erg scherp waren. Alsof ze te duidelijk waren. Muziek was eng, het gaf teveel impulsen die ik op dat moment die handelen kon. Het is goed gegaan allemaal, maar ik weet wel dat ik bang was."
"Ik heb een vraag aan mensen die een bong gebruiken voor wiet. verhaaltje! Ik wilde wat extra nemen, dus ik dacht ik laat de rook rustig door het water bubbele. Zodat ik nog een paar keren wat kon doen voor een grootte hit. Ik had de bong lek-dicht gemaakt en was even gaan zitten. Ofc was ik de tijd al weer vergeten en stond het al even. Tot mijn verbazing was de rook dikte afgenomen ( je kon er nu doorheen kijken, daarvoor niet ). De rook die voelde heel zwaar op de longen ( als niet roker, behalve wiet ), maar na 30 seconden sloeg het wel even harder in dan normaal. Even later heb ik het nogmaals geprobeert om zeker te zijn. Met maar 1 keer wat wiet erdoor. Want ervoor was het al met meer wiet gedaan dus kon ik het niet vergelijken met een hitje direct de longen in. Met mijn handen alles dicht gehouden en ja het werd na een minuutje zowat al aardig beter om door de rook te kunnen kijken. oftewel dat is dan wel gelijk. Het was weer zwaar op de longen ( als niet roker, behalve wiet ) en kickte ook goed in en wat voor mij leek beter als wanneer ik niet had gewacht. Nu is de vraag of iemand hier verklaring voor heeft? En anders kan je het proberen als je een bong gebruikt."
"Je kan leren om niet te worden ondermijnd door je brein. zolang er een wil is is er een keuze, gl"
"Zolang jij ook maar ergens angst voor hebt, kan je overal angstig op reageren als de druk groot wordt. Ik heb dit zelf ook meerdere malen ervaren. enige redmiddel was het gewoon weer uitlokken en tegen in gaan."
"Storend effect. de dag nadat je geblowt hebt? Of bedoel je permanent als een schade...?"