Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"johndeertrekker zei: Muziek luisteren (IN BED!) met een koptelefoon. oogjes dicht en genieten geblazen Klik om te vergroten... jup, dit. Of als je echt avontuurlijk bent kan je eerst een lijntje coke doen en dan alle wereldproblemen oplossen in je hoofd."
"De afterglow van LSD vind ik een topper."
"Thunderdome zei: Today is the day. 30 dagen geen wiet gebruikt, vandaag mag ik weer! Ik heb er zin in Trots dat dit mij is gelukt 💪 Klik om te vergroten... Enjoy! Laat weten hoe het was!"
"op 10. Hoeveel zou jouw dipje dan krijgen? Puur uit nieuwsgierigheid haha. Ikzelf ga volledig full blown 2000's emo. De ene keer kan ik die gedachten al wat beter relativeren dan de andere keer. Soms kan ik huilen van moedeloosheid en soms is het gelukkig een walk in the park. Dus een mooie 10 op 10 voor deze."
"Perenijsje zei: Een 2 ofzo. Ik heb van coke echt amper een dip. Ben alleen beetje brak van het doorhalen, maar verder merk ik gelukkig niet zoveel. Van pep en 3mmc word ik wel wat emotioneler, maar is nog wel goed te doen. Van mdma heb ik wel echt een flinke dip. Klik om te vergroten... Mdma merk ik de dag erna amper, buiten de kapotgeknabbelde wangetjes. Grappig hoe het allemaal zo verschilt."
"Spyro zei: Ik ben na MDMA een week van m’n doen juist. 😂 Klik om te vergroten... Gek toch? Mijn cokevriendinnetje is net dezelfde als jou dan! Gaat de dag na coke gezellig uiteten met haar ouders en oma en na de mdma kan ik haar letterlijk van de vloer plukken, terwijl ik me volsteek met alles wat in de ijskast zit."
"John Trap zei: Met veel alcohol ergens tussen de 6 en een 10. Is voornamelijk de alcohol, maar doordat je wakker blijft in je bed door de coke maak je je hele kater bewust mee. Alleen coke eigenlijk geen kater. Wel 30 minuten lang, na uitwerken lijntje, wat geïrriteerd ofzo. Klik om te vergroten... Sterk punt, wij drinken altijd drie flesjes bier tijdens de laatste twee lijnen (voor dat giftige effect dat de coke zogezegd 'langer duurt'). Misschien dat eens overslaan volgende keer...."
"joejoe. Onze auto banana blaze is beginnen foxtailen. Blijkt hij gevoelig voor te zijn, prima. Hij stond ook te dicht bij de lamp voor LANGE tijd, ook prima, eigen schuld. Maar voor zover ik kan terugvinden zou hij dan enkel vanboven (dicht bij de lamp) gek moeten doen. Alleen merken we dat hij beneden ook wel gekke dingen heeft gedaan. Het begint nu eindelijk allemaal wat op wiet te lijken, maar ik ben toch nieuwsgierig om welke reden de onderste takken hier last van kunnen krijgen? Groetjessss"
"yazzzzz"