Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: ThunderBunny zei: ik doe het ook met cola in nemen neem een klein glaasje daar de G in en dan bij vullen met cola dan kan je het in een slok opdrinken,kan ook in een normaal glas zorgen dat je een bodempje hebt met cola daar de G in en drinken maar zorgen dat je het met een slok of 2 slokken kan op drinken. Klik om te vergroten..."
"ja k zie het nu ook dacht dat er 2008 stond"
"het brand inderdaad als een ziekte in je neus. maar na zo'n 20 a 30 seconden was dat bij mij weg maar dan hou je nog een smerige smaak over in je bek waar je inderdaad egt van kan . dat blijft zo'n 5 minuutjes en dan proef je het niet meer en begint het te werken. Tip: ik had als tegengaan van de smaak van die grote bubbelicious kauwgom en dat werkte best goed als je die smaak van die kauwgom maar in je bek blijft houden. vrienden van me hebben het gehad dat ze door die smaak naar de wc moesten lopen om te kotsen maar ik vond het zkr de moeite waard"
"misschien kwam het bij mij omdat het de eerste keer was dat ik het gebruikte en nog nooit eerder had gesnoven."