Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"eerste witte driehoekige mitsus ( 9 jaar trug) 007 (een 8 jaar trug) blauwe 1° ook rond die periode allemaal knallers waar jer maar max 2 op een nacht van nodig had. waar is de tijd, zo vind je ze niet meer. zonde heb de laatste tijd een echte afkeer van x met al die braggel!"
"ik heb mij net een ladingkje microdots aangeschaft, kvroeg mij af of iemand deze al late testen heeft of weet hoeveel µg ze bevatten. zijn ze eve straf als die rode micros? ik heb ze nu in een zakje met folie er rond in een doosje in men ijskast gelegd. is deez de beste manier om deze te bewaren? is het niet minder gevoelig voor lucht omdet de lsd in een glazuurlaag zit? greetz"
"lysergine heeft wrs gelijk, heb gistere 1 genomen en er zat een verdacht zeepsmaakje aan. in de loop van de trip veel buikpijn gehad en onzuivere visualisaties. heb ik blijkbaar weer een hoopje braggel gekocht. hou et wel bij karton int vervolg. weet er iemand of er nog altijd van die rooie micros in omloop zijn? die ware wel een pak te goe. gr"
"mijn beste trips ware rode microdots, die zulle ok wel rond de 300-400 gelege hebbe. van hartjes zenek es van 1 scheefgetript, mar had het persoonlijk dan ook zwaar, problemen enzo. die zen ok wel straf en dan alex greys of shivas, die shivas geven bij mij elke keer een flikker effect, precies alsof ze het licht snel aan en uit doen, vinek wel show. de mayas zen momenteel nar tscheint 1 van de strafste in omloop"
"ze zijn gekocht op ne goa in gent, kerel had er wel genoeg bij. hij zei da iedereen ze goe vond en da ze 170 µg ware, wa in principe wel zou kunne veu micros. toch hebek ni getript zoals het zou moete en da zou nrm wel het geval moete zijn me 170µg. kzou ze kunne late teste, ma das zoveel moeite, kdenk dak ze gewoon voortverkoop en mij goei karton gan aanschaffe. na de teleurstelling van vrijdag heb ik dan gistere maar wa hawaiaanse gegete en heb ek toch nog een zalig tripje gemaakt gistere. de heeft veel goegemaakt. merci veu elle reacties. grtz"
"kdoe ze liever weg, dan hebbek er nog iets aan, kweet genoeg volk da ni zoveel lsd pakt en die het effect wrs wel goe zulle vinne. khad er gewoon meer van verwacht. als ge in holland woont is het natuurlek wel een pak gemakkelijker om in een testcentrum binne te springen, dan haddek et wrs ok gedaan, kzie al die moeite ni goe zitte. kzal int vervolg gewoon geen stervormige dots meer kopen. khad mij volledig verwacht aan het effect van de rode dots."
"kad er gistere 2meegegeve me ne maat van mij, die he die getest me nog iemand. geen van bijde hebben last gehad en vonde da ze toch goe getript hadde. mss ben ik gewoon ant doorflache en lieget puur an mij dat ni geworde is zoals k het hoopte. kga ze binne 2 weekends noges probere, mss dat totaal anders word, khoop erop. gr"
"ik vroeg mij af als je lsd met mao remmers neemt, ga je dan harder of langer? bij paddestoelen werkt et bij mij wel goed, krijg er echt een veel schevere en rare trip van, veel visueler, mentaler. daar zenk wel voor. is da bij lsd tzelfste, of kunde da serieus slecht van zen? joe"
"merci. kzal es rondzien dan, dan komek er nog wel op trug. kheb al wel ettelijke trips achter de rug, dus da zal geen probleem zen. ask niks vind erover dan proberek het vogende week gewoon op pukkelpop me men alex greys, klaat nog wel iet wete."
"ik heb al wel vrij veel ervaring met lsd zoals wrs veel van jullie, ik heb juist jellow subs en adelaars kunne regelen, de namen kwame mij bekend voor, maar heb ze nog nooit gehad. kvroeg men eige af wat de sterkte is en of iemand ze al eerder gehad heeft? zou ik ze met twee tegelijk neme of beter niet? ik heb ook alex greys, die zijn wel vet, die neem ik met 1.5 stuk tekelijk ofzo. hoop dat iemand mij verder kan helpen."