Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Psychedelibee zei: Sowieso weet je vanaf een computer niet wat überhaupt de reden is waarom ze dat willen. Klik om te vergroten... Bij mij is idd de reden dat ik zo vaak fout ga van echte drugs. Alles altijd laten testen en lage doseringen. Dus zou graag wat anders willlen proberen in de hoop dat het wel een fijn gevoel geeft"
"Re: XTC vs. 4FMP Ik vind het persoonlijk niet zo fijn.... 4 haalt bij mij ook het effect weg van de xtc, net als pep. Maar na elkaar gebruiken vind ik top op een feest qua energie."
"Hallo allemaal, Ik ben mij sinds kort aan het verdiepen in herbals, supplementen enz. En dan voornamelijk die ik in een natuurwinkel, drogist of iets dergelijks kan kopen. Tot nu toe heb ik dit op mijn lijstje: - damiana - zoethout - nootmuskaat - maanzaad - kattenkruid - 5 -htp Ik zag op internet staan dat dit vooral de hallucigone dingen zijn die ik binnen een paar minuutjes heb gehaald. En de 5 htp eventueel voor het opwekkende effect?? Heeft iemand hier ervaringen mee en eventueel nog tips/aanvullingen? Dit is gewoon een lijstje, heb nog niet over combineren nagedacht. Als iemand nog tips heeft qua combinatie's dan hoor ik dat ook graag"
"Dankjulliewel!"
"Hier verdiep ik mij momenteel ook in, dus ik lees even mee Als je meer weet laat je het dan weten?"