Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Chinezen moet je niet doen denk ik, maar goed als je dan toch wilt. Het is niets meer dan uitgekookte cocaïne (crack) roken, via een stukje aluminiumfolie. Heroine kan ook maar dat is way out of my mind. Nooit gedaan en zal ook nooit doen. Pak een stukje alu-folie, leg er een stuk crack op en zorg voor een buisje (geen rietje want dat fikt weg) van staal of glas. Vervolgens met een goede aansteker onder de folie fikken en zuig de dampen op met het buisje. Beter doe je het niet maar dat laat ik aan jou.. Succes en groeten aan je longen!"
"Ik denk dat je met 60% blij moet zijn tegenwoordig als je het "ergens" koopt. Tuurlijk versnijdt een dealer het.. Het komt binnen tussen 80-90% dacht ik. Dan vaak semi-half versneden.. Dan weer door nd volgende etc.. Do the mathematics yourself..."
"Gele brokken betekent veelal versneden met teveel supermix. De overtollig aanwezige cafeïne daarin lost met neusslijm op tot een gele substantie."
"Is er iemand hier die dit (ooit) gelezen heeft en hier een mening over heeft? (ik kan geen PDF bijvoegen dus hier een link) https://www.sleazeoteket.dk/pihkal-a-ch ... -download/"
"Heerlijk report & mooi geschreven. Ja en kut idd. dat t ff niet zo lekker ging... Weed roken idd kan totale omslag geven, zou ff de chemische verbindingen moeten checken die kunnen ontstaan met 1-acetyl maar externe factoren spelen vaak ook zo'n grote rol en die zijn dermate subjectief dat het moeilijk is om daar gewicht in het geheel aan toe te kennen. Wel driedubbel goud voor je review/report, leest heerlijk weg en ik voel je! Tx 4 sharing ya experiences!"
"Checked: 1-acetyl maakt geen verbinding met tetrahydrocannabinol (THC). Normale LSD wel.. maar de ervaringen met ALD-52 en cannabis, ook via Shulgin, zijn zeer minimaal helaas... THC heeft een COOH groep (zuur). Alhoewel LSD ook wel ACID wordt genoemd is het geen zuur.. Stikstof (N) blokkeert de zuurstructuur (ipv OH dus een N; een amide groep) en maakt LSD daarmee meer basisch dan zuur. Bij afbraak van LSD flikkert de amide groep eraf en het N atoom raakt los. De overgebleven CO groep van de LSD pakt hydroxy (OH) op van en gedurende de THC afbraak. Als deze OH groep hecht aan de overgebleven CO groep van LSD herstelt het afbraak proces van THC zich.. Omgekeerd metabolisme... THC ruleert dan dus.. Conclusie: LSD versterkt de werking van THC Normaal doe ik verzekeringen btw."
"Boyz, ik kan ook alleen maar heel eerlijk zijn en dus hierbij mn eigen ervaringen met THC en intergalactic spacyness stuff.. Blowen icm. geestverruimende spullekez is, vind ik, geen goede combi.. Vaak denken we dat een jointje naderhand lekker is om uit te spacen maar imho werkt dat vaak averechts bij met name LSD en haar derivaten, paddo's, 2-CB etc... De flow waarin je zat kan 123 hard omslaan en je omgeving gaat daar vaak niet in mee. En dan kan het donker worden idd. Waarom dat bij XTC en bijv. coke anders is ligt denk ik toch echt aan de werkzame stoffen en niet aan je eigen "mind". Zo ervaar ik het tenminste.. Ik ben 36. Toen ik 16 was (20 jaar geleden duzz.. fck ik word oud ) paddo's gedaan met clubje vrienden. Zaten we boven bij een maatje van me. Vaderlief van hem kwam boven met de theepot waar we de thee in hadden gezet... Wij vervolgens met z'n allen naar buiten en ergens op een bankje gaan zitten. Sfeer was nog optimaal subliem binnen de groep.. Toen ging er een jointje rond en na 10 minuten was meteen alles anders... De zus van m'n ex voelde zich een baksteen, m'n beste maatje dacht dat ie boswachter was en ik een vrijwillige treinconducteur op de lijn Aarde-Mars. Iedereen mat zich een eigen "sub" bestaan toe en het geheel tussen alles en iedereen pleurde uit elkaar.. Sindsdien mijd ik de combi derhalve.. --> Just my cup of tea.."