Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsChinezen uitgelegd

Chinezen uitgelegd

1 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
T
The IcemanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dag allemaal!

Ik zit met een vrij stomme maar ook simpele vraag waar ik helaas het antwoord niet op weet.
Die is: hoe exact moet je chinezen?

Ik heb het al eens gedaan maar ik herinner mij het maar vaag en het was niet zo een succes. Ik zou het alvast appreciëren als iemand mij in detail zou kunnen uitleggen hoe je moet chinezen. Daarmee vraag ik ook naar details als hoe groot de folie moet zijn, moet je het dubbelplooien, hoe groot is de afstand tussen de vlam en de folie, etc. Het zou handig zijn als iemand stap voor stap (met veel details) alles zou kunnen uitleggen zodat ik het eens deftig leer.

Indien het relevant is, ik ben van plan om o-pce (2-oxo-pce) te chinezen maar wil dus niets verspillen door het perongeluk te doen verkoolen.

Alvast bedankt!

The Iceman
t
trailblazer888Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Chinezen moet je niet doen denk ik, maar goed als je dan toch wilt.

Het is niets meer dan uitgekookte cocaïne (crack) roken, via een stukje aluminiumfolie. Heroine kan ook maar dat is way out of my mind. Nooit gedaan en zal ook nooit doen.

Pak een stukje alu-folie, leg er een stuk crack op en zorg voor een buisje (geen rietje want dat fikt weg) van staal of glas. Vervolgens met een goede aansteker onder de folie fikken en zuig de dampen op met het buisje. Beter doe je het niet maar dat laat ik aan jou..

Succes en groeten aan je longen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."