Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi, ik heb een tijdje benzo's gebruikt, dit was een Russisch middel (naam vergeten) dat gebruikt werd tegen angst stoornissen, het heeft een sterk kalmerend effect maar is ook zeer verslavend. Maar ik moet zeggen ik werd er ook een beetje een zombie van. Tegenwoordig gebruik ik zelf Metarelax om mij zelf wat te kalmeren. Moet zeggen dat het wel goed werkt en tot nu toe ook nog niet qua werking minder wordt. Het is wel stukken stukken minder sterk qua effect. Ik heb zelf wel goede ervaring met aniracetam, een variant van piracetam, alleen heeft het een kalmerende werking in tegenstelling tot piracetam en het is niet echt verslavend en nog eens een sterke antioxidant ook."