Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dat trillen heb ik ook altijd, maar ik heb me er eigenlijk nooit zorgen gemaakt. Je weet toch dat je MDMA genomen hebt dus dan weet je toch dat het gewoon daar door komt? Zou dat met die pixels niet door de MDA kunnen komen? 180mg in één keer is best wel veel, ik zou dan al gaan hallucineren."
"Hallo allemaal. Ik heb tot nu toe een paar keer XTC gebruikt met elke keer een maand pauze ertussen. De avonden met XTC zijn natuurlijk altijd fantastich maar als ik om mij heen kijk of op forums zoals hier lees dan heb ik het gevoel dat ik toch iets mis. Ik ben altijd wel blij en ik voel me goed maar ik ben niet euforisch. Ik weet wel wat dit gevoel is, de eerste 2 keer heb ik voor een korte tijd(ongeveer 10 minuten) dit gevoel gehad. Ik gebruikte toen 80mg en nam na 2 uur weer 80mg bij waarna dit gevoel ook niet terug kwam. De 2 keren daarna ben ik begonnen met 100mg waarna ik na na 1,5 uur meer heb bijgenomen. Hier heb ik dit euforische gevoel helemaal niet gehad. Zou het kunnen dat ik gewoon met veel meer mg moet beginnen? Ik ben over het algemeen erg ongevoelig voor stoffen zoals cafeïne, alcohol en wiet dus zou het kunnen dat ik veel te voorzichtig doseer? Ik weeg 85kg dus volgens de richtlijnen zou 100mg genoeg moeten zijn. Of zou het ook aan andere factoren kunnen liggen? Bijvoorbeeld dat ik weinig geslapen heb?"
"Jij heb dus 1,5 keer je lichaamsgewicht gehad. Dat zou dan dus gelijk staan aan 127mg voor mij. Ik heb eigenlijk geen last van katers. Alleen spierpijn en last van me oren wat niks met XTC zelf te maken heeft en een beetje concentratiegebrek en luiheid. Speed, daar krijg je katers van."
"Anyone? Aangeven met hoeveel MG iedereen begint is ook hulpvol."
"Bedankt voor de reactie, dit was zeer hulpvol. Ik heb nu een pauze van 1,5 maand(feestje is al gepland) en daarna begin ik een keer met een hogere dosis. Is er geen probleem met een te harde inslag als je 150mg neemt?"
"Ik ben tijdens het gebruiken ook totaal niet bezig met de XTC hoor. Ik krijg echter nooit het gevoel zoals je zo vaak leest op internet. Maar het is me nu wel duidelijk geworden dat ik gewoon hoger moet gaan doseren. Bedankt voor de hulp. De adviestermijn die word aangeraden tussen het gebruik van xtc is trouwens 3 maanden. Klik om te vergroten... Dat is veel te lang:P"