Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"goedendag beste DF-ers, Om maar met de deur in huis te vallen: Van het weekeinde was ik met wat vrienden aan het chillen, bij een van die gasten thuis, 2 van die jongens hadden truffels gegeten. Al met al was het een hele toffe avond, degene die niet aan de truffels zaten waren gewoon wat aan het drinken, beetje blowen. Als afsluiten van de avond nog even een pitje gerookt en toen er vandoor gegaan, op weg naar huis. Onderweg naar huis nog maar even een pitstopje gehouden en vanaf toen ging het allemaal heel vreemd, ik was met mijn buurjongen (een van de gasten die truffels had gegeten) en hij werd helemaal wit (tewijl de truffels als ruim 2 uur waren uitgewerkt voor zijn gevoel) en besloot hij even te stoppen met lopen op een bruggetje, hij legde zijn armen op het stuur van zijn fiets en zijn hoofd op zijn armen. Toen we een aantal minuten zo hadden gestaan keek hij op, zij "wat de f*ck", begon te trillen en zakte in elkaar. Ik schrok me dus helemaal kapot, gooide zijn fiets van hem af en ging bij hem zitten, op dit moment lag hij nog steeds te trillen en shaken op de grond. Ik heb hem op dat moment even stil gehouden en vroeg aan hem of hij mij hoorde, geen reactie.. Na een aantal keer stope hij met shaken en vroeg ik of hij mij aan kon kijken. Na deze vraag een aantal keer herhaald te hebben kreeg ik reactie, gelukkig! Hij keek mij aan en toen ging het allemaal wel snel, hij kon vrij snel weer rechtop zitten, maar had geen idee van wat er zojuist gebeurd was, wat hij mij kon vertellen was dat hij kneiterstoned was, zich niet goed voelde en vervolgens op de brug lag en koppijn had, en vroeg zich af waarom ik in godsnaam over hem heen hing :P Achteraf gezien leek het naar mijn idee een beetje op een epeleptische aanval, een van mijn jeugdvrienden had dat ook, alleen leek het in dit geval veel erger dan dat mijn jeugdvriend het had. We hadden ook nog even gekeken wat hij nou allemaal op had die dag, en het kwam er op neer dat hij voor de truffels zo'n 2 biertje op had en 5 jointjes had gerookt, en na de truffels uiteindelijk nog 1 half biertje gedronken en 2 jointjes gerookt. Dan hier uiteindelijk mijn vraag: Heeft een van jullie enig idee wat dit kon zijn ? Gewoon een teken van zijn lichaam dat hij echt normaal moet gaan doen ? Misschien toch een Epeleptische aanval ondanks dat hij hier nog nooit last van heeft gehad ? Of misschien wel iets heel anders ? Ik hoor het graag van jullie, Tikkel"
"daar zit inderdaad wat in, hij heeft die hele week vroeg gewerkt en ging niet echt op tijd naar bed, vervolgens de nacht er voor denk ik maar iets van 4 a 5 uur geslapen en diezelfde nacht dat het gebeurde was het ookal rond een uurtje of 3 terwijl hij die ochtend om 9 uur al was begonnen met werken. Mijn mening is dat het waarschijnlijk een combinatie was van alle troep door elkaar en zwaar oververmoeid zijn, maar ik hoor graag ook jullie mening. In ieder geval bedankt voor de snelle reactie! - Tikkel -"
"uh chakra's zien ? :P"
"hey ik ga vanavond paddo's doen in ieder geval zo was het gepland maar ik heb de laatste paar dagen ontzettende last van me amandelen nou word het wel minder als ik veel pijnstillers neem maar weet iemand of het verstandig is die paddo's vanavond te nemen of dnekt iemand dat het beter is om het uit te stellen ? alvast bedankt - tikkel -"
"wat gebeurt er als de pijn domineert en kan ik niet gewoon pijnstillers er bij nemen ?"
"ik had een vraagje zou iemand hier aan mij nou het princiepe uit kunnen leggen achter het trip sturen (heb het nu vooral over paddo's ) want ik ben van plan volgende week hawaiiaantjes te doen en het lijkt me toch wel leuk als ik die trip zou kunnen sturen greetz - tikkel -"
"hahaha, ik was dit topic aan het lezen en ik kon het gewoon niet laten Een hele tijd geleden had ik met een groepje vrienden 4 pillen geslikt, nou had ik nog nooit gehallucineerd door pillen, maar die avond heb ik vanalles voorbij zien komen, van brillen op het gezicht van mijn vrienden tot mensen die door de lucht fietsten :P Als klap op de vuurpijl lag ik later die avond in mijn bed, lampen gedimt, tv kijken, en ik deed even mijn ogen dicht en terwijl ik dat deed was ik er vol van overtuigd dat ik nog buiten zat. Er kwam zo een vervelende porno reclame op tv, en ik stond op het punt te vragen wat 2 van mijn vrienden nou vinden van die reclames, ik doe mijn ogen open en WOOW geen vrienden en ik was weer in mijn kamer, terwijl ik er toch echt vol van overtuigd was dat ik nog aan het chillen was :P Uiteindelijk ben ik nu al gestopt met harddrugs sinds 16 Februari 2008 -Tikkel-"