Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik neem maandelijks xeplion en ik heb het gevoel dat het na een maand uitgewerkt is en nu 2 dagen later injectie gekregen en in die paar dagen gevoel dat mijn symptomen terug naar boven komen en neem dan een beetje meer haldol"