Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxeplion / invega nachtmerrie

xeplion / invega nachtmerrie

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Haldol, risperidol daarna invega.

Dit zijn serieuze zware medicijnen die geen enkel persoon neemt om er recreatief van te genieten.
Ik denk niet dat dit op drugsforum thuishoort
Zeker gezien de redenen waarom deze medicatie word gegeven.

Er kunnen zware bijwerkingen bij zitten. Maar echt..ga met deze vraag naar je arts.
Dit zijn geen drugs. Ook geen paracetamol, ik weet het..hoef ik jullie niet te vertellen

Maar misschien bestaan er fora die beter aansluiten op jullie vraag. Lotgenoten betreffende de oorzaak waarom jullie deze medicijnen krijgen of kregen
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk dat er vrijwel niemand hier ervaring heeft met medicatie voor schizofrenie. Lijkt me verstandig dat je deze vragen zoals eerder gezegd overlaat aan deskundigheid van artsen etcetera.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
radar.avrotros.nl

Xeplion injectie / invega sustenna ervaringen - Radar

Hallo Dit is een verzamel thread over ervaringen dus laat je horen die ik maak over xeplion injectie ook wel genaamd invega sustenna. Xeplion waarvan de inhoud stof ook wel paliperidon heet is een anti-psychoticum die vaak onder dwang wordt toegedien...
radar.avrotros.nl radar.avrotros.nl

Xeplion / invega sustenna - Medische Forum - Dokter.nl

Xeplion / invega sustenna Home//Forum//Medicijnen//Xeplion / invega sustenna AP 11 november 2021 om 12:41 #1 Hallo Ik vroeg mij af of er andere mensen zijn met ervaringen ik heb in de kliniek xeplion 150 en 100 injectie gehad ( om weg te mogen) en kreeg ongeveer 2 weken later een extreme reactie...
www.dokter.nl www.dokter.nl

www.psychosenet.nl

Zoeken * Betrouwbare informatie van PsychoseNet

Op PsychoseNet vind je goede, betrouwbare informatie over mentale problemen en je herstel. Van trauma, depressie tot psychose. Je bent welkom.
www.psychosenet.nl www.psychosenet.nl
t
thiti1Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ik neem maandelijks xeplion en ik heb het gevoel dat het na een maand uitgewerkt is en nu 2 dagen later injectie gekregen en in die paar dagen gevoel dat mijn symptomen terug naar boven komen en neem dan een beetje meer haldol
A
APsucksLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hallo ik wil graag weten of er meer mensen zijn met deze ervaring (of oplossingen) ik zit wel diep in de shit...deze drug is echt niet normaal het gekste wat ik ooit in mijn lichaam heb gehad

Ik heb ongeveer bijna 5 maand geleden injectie van xeplion gekregen wat een antipsychoticum is (voor een psychose). Ongeveer anderhalf a 2 weken na de injectie werd ik doodziek en lag zo stijf als een plank op de bank met ademhalingsproblemen, hartkloppingen, brandende pijn in mijn hoofd ik dacht dat ik doodging kon helemaal niks meer ik heb ongeveer een maand op de bank gelegen (dystonie achtige klachten). 3 maand verder heb het "gevoel dat er iets beschadigd" is in mijn hoofd wat niet zomaar hersteld... ik ondervindt namelijk nog steeds last van de xeplion.

Ik heb rondgekeken op internet en daarbij heb ik verschillende forums bezocht..zoals schizophrenia forum, reddit, youtube, bluelight etcetra en wat rondgebeld. Komt erop neer dat de meeste mensen pas na 8 tot 12 maanden zich beter voelen bij sommigen duurt het zelfs twee jaar. Ik heb de fabrikant gebeld en die zeggen dat het spul een halfwaarde tijd heeft van 30 tot 50 dagen en dat het ongeveer 5 a 6 halfwaardetijden duurt voordat het volledig uitgewerkt is dat is dus 150 tot 300 dagen. De psychiater en verpleegkundigen geloven het niet die denken dat het met 1 of 2 maand is uitgewerkt terwijl de fabrikant duidelijk anders beweerd. Er is letterlijk niemand te vinden op internet die zich na een of 2 maand herstelt.

De meeste mensen kunnen ook niet meer high worden van drugs..wiet, opiaten, kratom, alcohol etcetra zelf na 8 of 10 maand nog niet. Nou Ik voel geeneens iboprufen meer het blokkeerd echt effecten van allerlei drugs. Cannabis/CBD werkt ook niet meer evenals alcohol. Klachten die ik momenteel heb lijken op dementie/alzheimer/parkinsons en het wordt niet beter als de tijd verloopt het lijkt wel dopamine deficientie .ik ben er nu in de 3de maand nog erger aan toe dan de 2de maand. ik kan geeneens herinneren wat ik een paar seconden geleden gelezen heb. mijn libido is volledig ingestort en produceer geen sperma meer alleen een heldere vloeistof net water .ondertussen wordt mij opgedrongen door ggz om nog meer medicatie te slikken...zucht ik ben nog geeneens hersteld van de injectie

Ik heb met een vrouw contact gehad die 4 injecties heeft gehad daarna kreeg zij last van haar linkerhersenhelft en is ze naar het ziekenhuis gegaan voor een hersenscan daarbij hebben ze een beschadiging aangetroffen op haar linkerhersenhelft. Probleem het is natuurlijk moeilijk bewijzen dat het hierdoor komt

Geen idee of het een beschadiging is van dopamine receptoren of afkickverschijnselen...of wat het ook mag zijn... ik heb gelezen dat afkickverschijnselen van een middel soms wel maanden of jaren kan duren en nog heviger zijn dan zijeffecten van antipsychoticum zelf

Ik hoor graag ideen of ervaringen van anderen
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Helaas heb ik hier geen antwoord op voor je. Vind het wel heel heftig dat je dit doormaakt. Wil je graag heel veel sterkte wensen en ik hoop echt voor je dat het bij jou niet zo lang gaat duren zoals je de ervaringen van anderen omschrijft die je op het internet hebt ontmoet

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."