Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo Heb gelijk een 2e topic aangemaakt met een 2e vraag. Zoals ik al zei ben ik vanplan speed gebruiken de komende 2 weken ivm de examens. Is er kans op een bloedneus gedurende die periode? tips? groetne"
"Hallo Wat eten en drinken jullie tijdens speed? Ik krijg echt niks door mijn strot. Heb wel mijn timer om het half uur.. dat ik dan wel even een paar slokken water neem.. tips?"
"Hallo allemaal Ik ben sinds vandaag nieuw, en heb me na veel research toch besloten te registreren. Ik heb examens en heb besloten speed te gebruiken. Heb me redelijk slecht voor bereidt, en wil zo wat tijd winnen. Ik doe geen nachten door, tenzij ik de dag erna vrij heb. (heb het zelf nog maar 1x gedaan en dat ging redelijk goed) Ben zelf niet zo ervaren met speed, 2e keer dat ik het doe. (de vorige keer was ook met leren) Zijn er dingen waar ik zowel op moet letten? en is er een kans op verslaving na 2 weken gebruik? ben van plan, zoals hier boven beschreven, geen nachten door te doen als ik de dag erna niet vrij heb.. dus voldoende slaap.. en na de examens gelijk stoppen. (heb geen keus, ben daarna 4 weken lang op vakantie 31e tot de 28e juli) groeten"
"d1g1tal1s zei: Drinken: bier, wijn, whisky, koffie, en als ik echt een droge bek heb wil ik mij nog wel eens aan een slokje water wagen, ook al heeft het weinig zin. (Vasthouden van vocht is onmogelijk) Klik om te vergroten... ik heb vandaag al 5 liter water op.. met moeite.. je wilt zeggen dat dit dus nutteloos was? fijn... eten gaat echt niet.. hehe"
"Bedankt voor je antwoord! Ik heb nog een aantal vragen.. Ben nogal onervaren. Ik heb de hele dag nog niets gegeten.. op een 3 speculaasjes na.. ga ik me morgen heel slecht voelen ? zo ja, wat ga ik dan mee maken? groeten"
"Svali zei: theslided zei: ik heb vandaag al 5 liter water op.. met moeite.. je wilt zeggen dat dit dus nutteloos was? Klik om te vergroten... Ja, dat is best nutteloos. Water is alkalisch en verdunt je maagsappen waardoor je minder maagzuur krijgt. Bij te grote hoeveelheden voert het ook belangrijke elektrolyten en mineralen af en zorgt ervoor dat je cellen juist uitdrogen i.p.v. hydrateren. Drink niet meer dan de aanbevolen hoeveelheid per dag, ongeveer anderhalve liter tot twee liter. Water is overigens wel degelijk goed voor je, maar niet vijf liter. Klik om te vergroten... Bedankt voor de tip!"
"Joopiejo zei: Hoe win je meer tijd met speed dan in jouw geval? Ik denk dat het geen goed idee is op zich, leren met speed op, maar ik ben wel benieuwd naar je ervaringen. Succes met je examens! Klik om te vergroten... Leren ging heel goed.. heb volgende week nog 5 dagen lang examens (en morgen) Vannochtend een niet zo'n prettige ervaring mee gemaakt.. werd wakker rond 3 uur, deed mijn 1e lijntje. Daarna leerde ik, en douchte ik me en nam ik nog een lijntje. Werd misselijk, koortserig, duizelig, maag in de knoop.. bijna moeten overgeven.. (rond 6 uur) rond half 10 kwam ik op school voor mijn mondeling examen.. had leraar verteld dat ik ziek geweest was vannacht, ik was blijkbaar spier wit.. leraar voelt aan voor hoofd, ik ben kokend heet. Leraar zegt, doe maar rustig aan en vertel maar. Ik mondeling doen. Daarna zegt hij, het kwam soms wat stroef over maar je taalgebruik was zeer correct. Je krijgt van mij een 7. rust lekker uit en kruip zometeen direct inbed zodat je vanavond je examen voor morgen (vrijdag) kan leren. Heb vandaag dus zowat niets geleerd.. ben echt ziek.. zit te twijfelen om nu te gaan slapen en vannacht 1 te doen en te leren.."
"heb trouwens 10 dagen lang examen. 1 zonder speed gedaan (maandag) dinsdag met woensdag zonder (easy examen) donderdag ochtend (met) (ziek)"
"woppa, geslaagd. laatste jaar VWO af had even stres, want ben veel afwezig geweest, maar heb alles kunnen bij werken ! op naar het PolyTechnische ! Trouwens, ik raad het gebruik tijdens examens af.. Ik heb het tijdens 1 examen gebruikt.. geen succes, ben daarna ook gelijk gestopt. Weekend wel gebruikt (vrijdag avond) om alles volledig voor te bereiden zodat het leren door de week makkelijker werd. Ik had tijdens die ene examen echt een kut periode. Ik begon aan mijn examens met een black-out, en je bent zo chaotisch dat hoe hard je ook na-denkt, je niet op het antwoord zult komen. van gemiddeld een 9 naar een 7 gegaan. (Krijg 8 uur wiskunde per week..)"