Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"maat van mij op de wc's in een discotheek gepakt met sos... gewoon buitengegooid ben zelf al eens ergens anders buitengesmeten toen ik aan een paar mensen vroeg of ze xtc hadden... iemand had het tegen de portiers verteld... pfff foute keet, mag er trouwens nooit meer binnen (carré België)"
"relatine = examendrug!!"
"gewoon een beetje coke in een joint doen, best met hasj krijg je kriebels in de buik van en miss wel lachkicks niet zo speciaal, beste manier om coke te gbruiken is snuiven, zoals deranged reeds vermeldde"
"thuis voor je naar het feestje gaat een 6 à 7 lijnen snuiven (ja, een lijn is relatief), wanneer je dan op de party aankomt gewoon alcohol drinken en feesten, eventueel nog een paar keer op de avond naar buiten/wc gaan om bij te tanken... werkt perfect bij mij, geen last van uitwerkingsverschijnselen. drank compenseert werkt evengoed als X vind ik de 2 samen zijn niet zo goed, omdat je op de duur niet meer weet wat je voelt, geen van de twee voel je zuiver, het gecombineerd gevoel is niet zo waw C overheerst op X ik heb me wel weten vertellen dat je X kan nemen, en wanneer het uitgewerkt is nog een paar lijntjes kan nemen de volgorde van gebruik is van groot belang"
"as ge richting OD gaat, moet ge stoppen met pakken. end"
"speed als neutralisator dus"
"waarom niet in je penis"
"cocaïnekevers en sneeuwlichtjes, heeft er iemand al ervaring mee?"
"damn, echt geshokeerd als ik dit allemaal lees zou niet in jouw schoenen willen staan. gebruik zelf gemiddeld om de anderhalve maand iets van hard-drugs en rook drie joints per week +door drugs leer je jezelf kennen-->karakter +je leert gevoelens kennen die je als nooit-gerbuiker nooit zou ervaren hebben ik zie drugs als een hulpmiddel, maar ik probeer mijn drempel zoals hierboven reeds werd vernoemd, niet steeds te verlagen, anders geraak je de pedalen kwijt"