Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"idd verveling,ik moet weer energie genoeg krijgen om weer volgaste kunnen sporten. door slecht slapen heb iknu vaak geen zin."
"Na 38 jaar non stop blowen ben ik nu 8 weken gestopt. ik rookte 10 tot 15 joints perdag . ik ervaar veel bijwerkingen zoals nachtmerrieszweten vermoeidheid hoofdpijn maag klachten. hoelang gaat dit nog door? ik rookte geen sigarten erbij maar merk dat ik eigenlijk het meeste de nicotine mis ? ervaren jullie dat ook?"
"ik heb nog geen hulp gevraagd aan iemand ben gewoon gestopt. ik heb na 8 weken nog steeds slaapproblemen ik word vaak wakker en slaap kort. en heb veel last van lucht in me darmen. en ben vaak vermoeid. vaak hoofdpijn . ik rookte wel heel licht deed er niet veel in en gemixt met tabak. ik heb ook coke en drank problemen gehad 15 jaar geleden. daar mee stoppen was minder moeilijk dan blowen. ik lees overal dat het na een week of 6 beter moet gaan,maar ik funcioneer hetzelfde of ik nu blow of niet. ik kan niet zeggen dat dingen veel beter gaan nu ik gestopt ben. ik heb wel altijd veel gesport zelfs op hoog niveau gebokst. om eerlijk te zijn veel mensen merkte niet eens dat ik vaak stoned was. ik kon goed me dingen doen en deed alleswat ik moest doen. me zoontje heeft me doen beseffen dat ik moest stoppen."
"5 uur klaar wakker. thx voor de reacties,ik ga dit ook volhouden geen probleem. hoewe ik het af en toe erg mis en dan effe moet beseffen dat ik gestopt ben. na een sec of 30 gaat het wel weer dan."
"1 kennis van me is veel op die avonden van de jeliniek en is coach geworden nu bij vragen kan ik bij hem terecht. maar ik vind dat ik dit zelf moet en kan oplossen. mocht ik echt problemen met iets hebben ga ik gerust naar de dokter. zo'n forum als dit werkt ook prima voor mij, beetje praten met soort genoten is ook wel fijn. dokter geven mij vaak goed bedoelde adviezen maar ik ben toch gevalltje appart en best wel eigenwijs,praat liever met mensen die hetzelfde ervaren. ik schaam me ook nergens voor."
"ik ben amsterdammer ik ben getriggerd door veel mensen uit mijn omgeving die naar meetings gingen. die mensen gingen allemaal net als ik eind 80 en begin 90 naar die house feesten. met hun praat ik er zo nu en dan over ,dat is voor mij tot nu toe voldoende. mocht ik daar behoefte aan hebben zou ik dat zeker doen. me tattoo artiest vraagt het ook wel is aan me of ikmee ga naar een meeting ."
"wat ik wel heb is dat ik in een soort leegte terecht ben gekomen. toen ik met drank en coke stopte had ik nog blowen. maar nu niks meer. ik zit nog regelmatig bij blowende mensen maar het doet me dan niks . maar mis de gewoontes die er bij horen."
"ik heb genoeg hobbys maar er zitten kleine momenten van verveling tussen."
"A.vogel Dormeasan Nachtrust Sterk Tabl.​zijn inslapers."
"ok tot op heden geen moeite met roken of blowen ,geen behoefte meer aan. maar nu het volgende probleem me sexdrive is weg het is allemaal zonder gevoel en niet echt lekker . wordwel gewoon hard maar gevoelloos. hebben meer mensen hier last van? me slaap probleem is bijna weer op normaal niveau. en darmen zijn ook weer goed. me gewicht is 7 kilo zwaarder dan normaal het staat nu wel stil kom niet meeraan. ik train wel hard en let op met eten . hoop dat ik weer afval binnekort."