Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb nog een gram bijgesnoven.... Zonde van die gram. Nu probeer ik echt tot vrijdag te stoppen. Zal wel lukken"
"HappyMind zei: Heb je al eerder op DF een ander account gehad? Klik om te vergroten... Nee"
"SpeedyGonzalezz zei: Als je merkt dat het gebruik geen positieve effecten geeft dan zal je er mee moeten stoppen naar mijn mening.. En dan af en toe een bommetje daarmee maak je het alleen maar moeilijker voor jezelf Klik om te vergroten... Heb ook al moeten hallucineren toen ik snachts buiten ging maar niks angstaanjagende gewoon rare dingen. Ook in begin gebruikte ik altijd samen. Nu moet ik alleen zijn en word anders gegarandeerd paranoia en dergelijke. Begin psychose misschien?"
"En heb ook bizar gedrag dan ga ik bij de buren aanbellen en mijn ogen schieten naar alle kanten en mijn mond ook en niks zinnigs te zeggen ook doe ik dingen die ik anders nooit zou doen. Hoe meer ik gebruik hoe meer bizar het word tot bij iemand aanbellen voor mijn liefde te verklaren maar toen ze open deed had ik niks zinnigs te zeggen en zei dan maar sorry was verkeerde deur. Terwijl ik dit anders nooit zou doen"
"SpeedyGonzalezz zei: Ik herken het wel, paranoia enzo je word helemaal gek.. ik kan daar niet over oordelen of je een beginnende psychose hebt, maar ga er maar van uit dat het gewoon komt door het gebruik van drugs en dat je brein tijd nodig heeft om te herstellen Klik om te vergroten... Heb met mijzelf afgesproken max 2 keer per week en liefst nog minder maar 3cmc heeft zware cravings! Ik heb regelmatig heroïne gebruikt en nooit verslaafd of behoefte aan gehad! En dat staat bekend als zwaar verslavend."
"Heb net 6 diazepams genomen en hopelijk val ik snel in slaap want heb morgen verplichtingen en ben nog klaarwakker"
"SpeedyGonzalezz zei: Ookal gebruik je minder die cravings blijven wel en alleen hulp zoeken etc met andere dingen bezig zijn helpt Klik om te vergroten... Vind dat zo belachelijk hulp zoeken voor 3cmc. Heroïne en cocaïne kan ik nog begrijpen maar ze gaan mij uitlachen om dat het niet gekend is bij het grote publiek en dan zit ik daar tussen de echte verslaafden waar ik naar mijn mening niet thuis hoor. Ze gaan zeggen hoe kan je aan die rommel verslaafd raken. Ook schaam ik er mij voor zeker na het gebruik"
"FredKroket zei: Jij bent een echte verslaafde. Kijk eens wat voor invloed je gebruik op je leven heeft. 7 gr in 1 dag is gestoord. Klik om te vergroten... Nu minder max 3g en ook max 2 dagen per week"
"SpeedyGonzalezz zei: Dat is wel redelijke wat.. Pas een beetje op jezelf als er iets is ofoz je kan me privé bericht sturen Klik om te vergroten... Is goed man bedankt"
"Sowieso heb ik morgen een afspraak bij de psychiater. Of dat veel gaat helpen betwijfel ik"