Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"beste lezer allereerst zal ik deze report slecht kunnen beschrijven. ik weet namelijk nog steeds niet wat ik heb meegemaakt, en ik denk dat dit ook niet zal komen. het is zondag, we zijn op de "after" van een enorm vette illegale tekno party. het was een enorm gaaf feest met de beste vibe. helaas kwam de politie de pret in de ochtend al verpesten. maar goed, we mogen wel blijven en de parkeerplaatsen zijn nog afgeladen vol met positieve mensen. ik ben natuurlijk al een nacht wakker en de nodige drugs is al in mijn lichaam terecht gekomen. ketamine, ghb en amfetamine. toen de zon op kwam besefte we allemaal op wat een prachtige plek we waren. we waren namelijk snachts op het feest aangekomen en hadden geen idee van hoe de omgeving eruit zag. ik kan je vertellen ! het was prachtig. samen met een kennis liep ik helemaal naar de punt van een pier in het water. een stukje midden in de zee met een vrij uitzicht op de zee en verder niets. op de achtergrond hoorde je nog zachte muziek en mensen die plezier hadden. opeens toverde ze een Pijpje uit haar tas, wat zit er in vraag ik ? er is dmt olie overheen gedaan zegt ze. ik voelde me op het moment zo intents goed en gelukkig en er zat geen fractie van twijfel in mijn lichaam. eerst neemt zij een flinke teug en laat meteen merken dat het voor haar goed zit. ik weet dat ik me bij haar veilig kan voelen, ze is een stuk ouder en ook ervaren met psychidelica. en daar doe ik t, ik hijs langzaam en zo lang mogelijk als ik kan in en blaas het rustig uit. het jammere van dmt vind ik dat ik de 2 keer dat ik t (bewust) gedaan heb ik er zo weinig van kan herrineren. mijn beeld veranderde, de wereld werd prachtig. geluid veranderde om me heen en omarmde me. ik ben een mens wat graag naar wolken en uitzichten kijkt. en ik zal je zeggen ik heb nog nooit zo prachtige wolken gezien. even twijfelde ik zelfs of er uberhaupt wel echt wolken waren. zo mooi was het. als ik naar mijn handen en benen keek nam mijn lichaam vreemde kleuren aan. maar doordat ik me fijn voelde wist ik dat het niet echt zo was. ik voelde me intens gelukkig alleen de rest kan ik niet omschrijven. vol positiviteit rende ik naar mijn vrienden die bij de auto stonden om te delen wat een gave ervaring ik gehad had. in de auto had ik een gesprek met een meisje wat enorm nieuwschierig was naar mijn ervaring. ze vertelde zelf enorm bang te zijn en het niet te durven. ik vertelde haar over changaa, en mijn ervaringen hiermee. en dat ik voor haar anders wel een keer change zou regelen. zodat ze een milde ervaring krijgt met wat een dmt trip met je kan doen. aangezien er op het feest best veel gebruikers zijn en ik enorm enthousiast was ging ik op zoek voor haar. het lukte en ik kocht een gram changaa. ik kwam het meisje waar ik de dmt mee gerookt had weer tegen en vroeg haar om een pijp. een attente jongen maakte van een 7up fles een soort bong. aangezien zij ook nieuwschierig waren besloot ik het samen met hun eerst te roken. ik ging in de bus zitten nam de fles aan mijn mond en ademde langzaam de rook in de fles en over mijn longen. ze pakte de fles uit mijn handen en namen zelf ook nog van de overgebleven rook. de visuals begonnen meteen erg heftig en ik schrok ervan. ik besefte nog een moment dat het niet goed zat en schrok hier nog erger van wat daarna gebeurde is lastig uit te leggen. volgens de anderen verslapte ik en ging een beetje hangen. voor mijn idee heb ik gestaan en ben ik hard gevallen maar hier is geen sprake van geweest. ik ben voor mijn idee echt weg geweest, mijn tijdsbesef was weg toen ik bij kwam en ook mijn hersenen werkte niet mee. toen ik bijkwam was ik enorm bang, ik kon niet zelfstandig rechtop zitten en voelde mensen om me heen die met me bezig waren. ik kon niet praten en niet laten weten dat het niet goed ging. ik was bang om dood te gaan. ik besefte een tijd erna dat wat ik gekocht had misschien wel geen Changa was en werd nog banger omdat ik geen duidelijkheid had. ze zorgden goed voor me, probeerden suiker bij me binnen te krijgen en legde een koude handdoek in mijn nek. volgens de rest heb ik maar 15 minuten getript maar het voelde voor mij als een uur. toen ik de wereld weer kon onderscheiden van wat het was en mijn gedachten weer kon besturen barste ik in tranen uit enorm onbegrip, schaamte en vooral de angst en het verdriet zorgden voor een enorm leeg gevoel. ik hou van changaa maar dit was zo intens heftig waarom heeft dit moeten gebeuren. doordat het voor mij zo intens lang voelde en de visuals aan bleven houden kreeg ik ook de angst dat ik er in zou blijven hangen. ik smeekte het op te laten houden, je leest wel vaker nare verhalen ! gelukkig nam het steeds sneller af en werd de wereld weer zoals ik hem graag zie ! later bleken er misschien nog resten van dmt in de pijp te zitten, en deze in combinatie met de vermoeidheid de andere drugs en de sterke changaa zorgde voor een hele nare ervaring. ik denk dat ik wel 4 uur heb gehuild eigenlijk niet wetend waarom. totaal gebroken ben ik in slaap gevallen. ik werd daarna positief wakker. ik kan op deze ervaring terug kijken als een les. onderschat trip middelen niet, denk na voordat je het doet en doe het in een vertouwde omgeving. ik zal de komende tijd geen psychedelia meer nemen. gewoon uit de angst dat dit nogmaals gebeurt. gelukkig kan ik de ervaring verwerken en kijk ik er nu met een positieve kant naar toe. diep in mijn hart weet ik dat dit een malign was, shit happens. ik heb genoeg positive ervaringen gehad en laat me door dit niet van stuk brengen. ook ben ik enorm blij dat ik het eerst zelf probeerde en niet het meisje. wat had ik me dan lullig gevoeld! groetjes en een fijne zonnige week"
"lieve lezer ! thx voor de interesse in mijn post, voor prive redenen noem ik geen namen. Zondag 26 juli 2020. Door de corona tijd hadden ik en mijn beste vrienden al enorm lang geen uitstapje gemaakt. Met zijn 4tjes vol goede moet onderweg naar de efteling. Ik zelf kijk altijd uit met tripmiddelen dus belloofde de rest hun trip sitter te zijn. In het weer bericht hadden we gezien dat het enorm slecht weer zou worden maar dit zou de pret niet bederven Door de maatregelen moesten we in groepjes van 2 om verschillende tijden het park in. ik en R. kwamen pas om 3 uur naar binnen. De andere 2 hadden op dat moment al hun eerste pil gepakt. Ik en R kwamen het park in. Samen al enorme Lol gehad in de auto en in de perfecte stemming. het weer was een beetje winderig maar verder niet zoals het weer voorspeld had. rond 4 uur stonden we in de rij van de baron. mijn vrienden gingen alledrie helemaal stuk door de 2cb die goed werkte. hun lach was zeer aanstekelijk en door de goede vibe begon ik te twijfelen. tripmiddelen neem je alleen als je je hier 100 procent goed bij voelt en ik gaf dan ook aan nog even te wachten. na de geweldige rush die de achtbaan van de baron mee geeft liepen we rustig naaar de piranha. de rij was enorm lang echt enorm lang ! Ik bedacht mijn eerste keus en gooide de 2cb pil uiteindelijk toch maar achterover. de pil begon snel te werken ik denk zo tegen de tijd dat we de piranha in konden was dat hij insloeg. ik heb nog nooit zo intents de piranha meegemaakt. lachen gieren brullen. ik en S moesten al naar het toilet maar door de hoeveeheid water en het huilen van het lachen begonnen we te twijfelen. je kent het misschien wel. het idee dat je in je broek hebt geplast of dat je dit al aan het doen bent als je 2cb op hebt. dus zodra we de piranha uit kwamen vol goede moet naar de wc. ik stapte met R samen een wc hokje binnen. alleen in een kleine ruimte als je pittig hard gaat is niet prettig. ik denk dat we totaal misschien wel een half uur op het hokje hebben gezeten, niet kunnen stoppen met lachen en ons schamen er eruit te komen. wat dus bleek was dat er door corona maatregelen maar 1 familie de wc op ging. jeetje wat een blunder en ergens ook wel enorm onbeschoft maar goed grappig was het op het moment zelf wel. steeds harder trippend met prachtige visuals en intense kleuren en lachkicks liepen we naar de droomvlucht. maar waar is die ? doordat we zo hard gingen werd een duidelijk plan praktisch onmogelijk. onderweg kwamen we de symbolica tegen. wat een prachtig gebouw met 2cb op de efteling zal zonder nu nooit mee zo voelen als ooit te voren, het eerste stukje was best spannend. door de donkere kleuren, gekke gangen en apart mompelende mensen was je al snel bang in een badflwow te komen. maar doordat we elkaar bezig hielden was dit totaal niet nodig. wat een prachtig ingerichte atractie en nog 100 keer zo mooi als de droomvlucht. ook waren we alle van mening dat de symbolica de eer van de droomvlucht heeft overgenomen. de rij van de simbolica was enorm lang. en bij droomvlucht konden we er direct in. ook vonden wij de droomvlucht enorm donker en het stuk met de enge poppetjes was ook wel heel erg eng. verder kan ik de vogelrok echt aanraden heel erg gaaf. Ook het weer was in our favor, heel de dag vol de zon en een perfect warme temperatuur. alles leek in harmonie en de efteling maakte zoveel meer indruk. sterke visuals maakte overal een prachtig uitzicht. en de vloer was intents om over heen te lopen. tijdens ons bezoek hebben we wel enorm vaak gezeten. even uitrusten even roken.. als afsluiter pakte wij nog de nieuwe 4d film fabula wat eerst de panda droom was. we hadden net nog met zijn alle een puntje ket gepakt dus deze film was ook echt tof. maar als conclusie zou ik aangeven 2cb in een veilige thuis omgeving te doen. achteraf heb ik mijzelf best slecht gevoeld doordat wij drugs gebruikt hebben in een omgeving met kinderen. ook hebben we best veel opmerkingen gehad van mensen in de rij etc. aan de andere kant zou ik het ook wel aanraden aangezien het met de juiste mensen een geweldige ervaring is."
"HAHAHA nou onder andere vroeg n klein kindje om een stukje suikerspin, en even later kwam moeder heel serieus vragen of we er echt niets in hadden gedaan.. heeel awkward !! Of mensen vroegen of we om hen aan t lachen waren ja dat moet je nou juist niet vragen dan moet je nog harder lachen hahaha"
"25tolife zei: Leuk reportje! Ik ga volgende week het ook proberen, maar je moet vooraf reserveren? Anyway dank voor het delen was erg leuk om te lezen Klik om te vergroten... Reserveren inderdaad met tijdvakken. Enorm veel plezier geniet er van en vooral enorm veel lach plezier. Laat even weten hoe je het hebt ervaren hoor !"
"Roze Olifant zei: Ik ben een grooooot fan van de Efteling van kinds af aan. ^^ <3 Op een lichte dosis psychedelica erheen gaan lijkt me best tof, maar ik ben veel te bang om dan bekenden tegen te komen (heb niet zo ver van de Efteling gewoond als student) en reacties van mensen die het doorhebben... Terecht komen in een wachtrij waar je dan hijgend met je benauwde mondkapjes en mega doppen staat te zweten en plakken - zie ik zo voor me, lol - lijkt me ook niet fijn. Ik ben van nature helemaal niet paranoia maar met drugs gebruiken in het openbaar ben ik toch bang dat nuchtere mensen het zien en er wat van vinden, en dat dat dan je vibe verpest... in een kinderpretpark lijkt me dat effect dan misschien nog wat heftiger. Symbolica en Droomvlucht zijn wel pareltjes. Dat moet magisch zijn met een randje van tripeffectjes eroverheen. Of Carnaval Festival! <3 Maar dat is misschien net te hysterisch qua muziek en happiness overload, al die prikkels. xD Áls ik zoiets ooit zou doen in iets als de Efteling, ga ik denk ik voor slechts een microdosis LSD. Maakt alles net wat leuker en bijzonderder en niemand merkt het aan je. Leuk reportje! Klik om te vergroten..."
"Ik zeg gewoon doen maar ik ben daar heel makkelijk in ! Mondkapjes hoeven niet in de efteling en ik zou zeker geen warme dag uitkiezen dat is toch een stuk vermoeiender. Ik heb ook al een keer xtc in de efteling gedaan en keta in phantasia land ook allebei top dagjes geweest. Als je toch bang bent om mensen tegen te komen kies dan voor een park wat verder weg is ! De droomvlucht en symbolica waren inderdaad wel de pareltjes van de dag maar achtbanen zijn ook wel een intense ervaring. Vooral de vogelrok ! En de piranha raad ik niet aan aangezien het zo intents veel natter lijkt als normaal en je zo veel moet lachen dat je niet meer doorhad of je nou wel of niet in je broek geplast had 😂😂 Doe t vooral met mensen die totaal in je vibe zijn ! Zelf ben ik wel heel erg benieuwd waarom je voor lsd zou kiezen. Ik zelf heb nog nooit lsd geprobeerd omdat iets me tegen houd een bepaalde angst ! Thnx voor je leuke reactie"
"Lieve lezer. vanwege privacyredenen noem ik mezelf even N ! Aangenaam, ik ben een jonge meid van (bijna) 21 jaar oud en ik ben geboren en getogen in het mooie brabant. Al op jonge leeftijd kwam ik in aanraking met verschillende drugs en middelen. Mijn eerste jointje en Xtc-pil waren op mijn 14/15de jaar jong. Achteraf veel te jong natuurlijk maar door de jaren heen heb ik wel enorm veel gezien en ervaring opgedaan. Drugs kent enorm veel kanten en wendingen en als je er goed mee omgaat is het een toevoeging aan je leven. Ongeveer een jaartje geleden nam ik voor de eerste keer in mijn leven Changa, Door een badtrip vroeger op de xtc ben ik altijd enorm huiverig en angstig geweest over het proberen van nieuwe drugs of psychidelica. Zelf ben ik ook van mening dat iemand niet zomaar ergens aan moet beginnen. zorg dat je in een veilige vertrouwde omgeving bent met mensen die weten hoe te handelen als het niet zo lekker valt. Maar goed Changa, de sfeer was top en door de overdreven geweldige verhalen van een kennis was ik enorm nieuwschierig. Daar zat ik dan op de bank in de woonkamer (niet het beste uitzicht , ik raad de bossen aan) met het pijpje klaargemaakt aan mijn mond. Langzaam inademen werd mij verteld, zo lang mogelijk blijven inademen en dan zo lang als je kan inhouden. Ik kan je vertellen dat dit best lastig is omdat de Changa enorm sterk is en best zeer kan doen aan je keel. Enorm gespannen maar vol goede moet hou ik de rook in. Het lukt me niet meer om de rook vast te houden en ik blaas het langzaam uit. samen met de rook die ik uitblaas opent er samen met de rook een Changa wereld. Rustig bouwde het op en Metteen kon ik aangeven aan de groep dat het echt TOP was. Ik kan mijn eerste keer changa omschrijven als een ervaring met de voor mij perfecte wereld. de trip: mijn omgeving was niet heel bijzonder zou je zeggen. maar door dat de ruimte licht en niet heel groot was pakte de changa top uit. Ik weet nog dat ik enorm bang was om realiteit te verliezen. Maar totaal gerust gesteld was de kamer de kamer nog en mijn vrienden mijn vrienden. de wereld was Ultra 1000K HD en dan nog perfecter. Ik werd omvangen door een fijn gevoel en keek mijn ogen uit. ik had nog nooit zon mooie kast en muur gezien en jeetje wat waren mijn vrienden knap geworden hahaha. Ergens in de achtergrond van de trip kon ik ook wel een soortement van hele lichte 2cb visuals omschrijven. heel zachte vormen en intensiteit van kleuren. langzaam na ongeveer 15 minuten begon alles af te nemen. Wat was de wereld saai ineens toen alles weer "normaal" werd. ik heb mijn kennis wel 100 keer bedankt voor de ervaring en in de roes van de trip belde ik mijn moeder op (omg) om mijn bijzondere ervaring te delen. Een ruime tijd later heb ik zelf changa gehaald. deze keer ging ik samen met mijn beste vriendin naar het bos. eerst zaten we boven op een berg met enorm ruim uitzicht, top ! alleen beide van mening dat het beter uitpakt in een wat geslotere ruimte. dus diep in het bos een mooi beschermd door bomen boomstammetje uitgezocht. we hadden allebei een pijpje gekocht om het samen tegelijk te kunnen doen. top was het weer. de plantjes leken net duizende wietblaadjes en de connectie was goed te voelen. een met de natuur en weer die flow van een perfecte wereld. voor iedereen die angstig is voor bijvoorbeeld DMT raad ik het aan om eerst changa te proberen. maar kijk uit ook changa kent pieken en dalen. greeetz N"