Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Heroine 1ste keer.. Ik zit nu op 3 tabl.van 5mg.Gaat goed zo."
"Re: Heroine 1ste keer.. Hallo iedereen. Ik ben nieuw hier en lees graag over jullie ervaringen met drugs. Ik zelf ben 67 jaar en heb 30 jaar H. gebruikt. In het begin in de 80er jaren steeds een korte periode gebruikt en dan weer een tijd gestopt. Ging een tijd goed, maar toen kon ik niet meer zonder! Maar ik heb me daarbij altijd goed verzorgd en ben nooit te ver gegaan (gelukkig!) Nu gebruik ik al enkele maanden niet meer, alleen nog een lage dosis methadon. Maar het blijft moeilijk om Niet aan bruin te denken. Maar goed, ik heb het prima naar mijn zin, op dit moment. Maar recreatief H. gebruiken, kan wel, maar doe het dan een korte periode en daarna weer een tijd stoppen. Ik hoop, dat ik er nu af kan blijven, en het laatste beetje methadon kan afbouwen. Zo, dat wilde ik even kwijt. En bedankt voor de vele interessante verhalen!"