Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik was gister chillings aan het zetten met matties omdat een mattie jarig was. Heledag niks gegeten en toen gingen we bbq'en. Heb echt heel veel gegeten en ongeveer 4 biertjes en een jenever cola en een glas pina coloda. later gingen we aan de waterpijp ging relaxed de heletijd was wel mijn eerste keer maar ik vond het wel lekker. eerst hadden we cassis tabak erin gedaan. toen deze op was gingen we over op een mengsel van sinasappel en citroen tabak. ging ook nog wel lekker af en toe biertje erbij. toen kwam er een vriend die een fles peperwodka had meegenomen. deze wodka had al een paar weken in de oven verstopt geweest dus niet gekoelt. ik nam een grote slok en dacht dat het wel goed smaakte dus dronk ik nog wat meer slokken. ik was overigens ook de enige die dit dronk. half uurtje later werd ik zo ziek dat ik alles dubbel ging zien. en toen uit het niets moest ik kotsen. over de been van een mattie van mij, vond hij gelukkig niet heel erg. naja ging na het kotsen wel weer wat beter. en 15 minuten later moest ik weer kotsen. Voelde me zo slecht dat ik de hele avond bij de bosjes heb gestaan en echt iets van 4 keer een paar keer achter elkaar vies veel uitgekotst. in de kots zat vooral veel vlees en tomaten want dat had ik immers veel gegeten. vandaag voelde ik me alweer wat beter maar nog steeds heel erg misselijk en kan haast niks eten omdat ik het dan nie binnen zou houden. overigens ruikt vandaag alles naar die waterpijp en telkens als ik het ruik moet ik bijna kotsen. volgens mij is mijn reukorgaan niet helemaal goed meer xD. nu is mijn vraag waardoor dit komt dat ik zoveel moest kotsen, kwam het door de waterpijp of te veel alcohol of de over datum peperwodka."
"mandragora zei: Gewoon een klassiek katergevalletje van alcohol, mooi dat je ff verduidelijkt wat er in je kots zit. Klik om te vergroten... maar het was gelijk die avond al he, dus geen kater want dat is pas de dag erna."
"Svali zei: Als je de hele dag niet eet en dan ineens veel naar binnen gaat proppen in combinatie met drank en een waterpijp is het vrij logisch dat je moet kotsen. En peperwodka moet in de koelkast bewaard worden en niet in de oven. Dus daar kan het ook wel aan liggen. En hou alsjeblieft op met dat "matties"... (Verder ben je welkom hoor ) Klik om te vergroten... ja ik denk ook dat het door de peperwodka komt omdat het meer als 1,5 jaar overdatum was. maar ik heb ook niet veel ervaring met waterpijp en of je daarvan moet kotsen."
"harry123 zei: Van de waterpijp kan je ook kotsen, als je roken niet gewend bent. Komt dacht ik door de grote hoeveelheid nicotine die je binnenkrijgt of te veel koolstof in je bloed ofzo? Vrienden van me hebben dat ook wel eens gehad. Klik om te vergroten... Hadden die ook dat ze echt nonstop moesten kotsen met vieze buikkrampen/trekkingen?"
"EzraGonzo zei: Ik heb een maat nog volledige mossels zijn uitbraken naar wat biertjes en een paar hijsen van een joint. Ik vind het wat een vreemde vraag, alcohol kan toch wel eens lastig opspelen...? Zelf drink ik al vijf jaar niet meer dus ik heb niet helemaal de ervaring...(heb het vroeger wel één maal enorm gehad) maar uh... al is het wat gebanaliseerd... veel bier, veel sterke drank... het mag dan wel legaal zijn, je kan er ook gewoon ziek van zijn hé man. Weeg je veel? Verhouding lichaam/gewicht..? Klik om te vergroten... ik ben 177 cm lang en weeg 75kg en ben 16 jaar oud, ook heb ik wel eens veel meer gedronken en nog nooit gekotst van alleen drinken dus het ligt niet alleen aan de alcohol tenzij het de pepervodka is die overdatum was"