"mijn eerste ervaringen zijn toch alweer een heletijd geleden, ikzelf ben nu ook 16 bijna 17.. ben eigenlijk mijn hele leve met srugs opgegroeis.. ik was 6 jaar toen ik de 1stex had geblowd. ik was toen al na 2 teugen knetter stoned en heb echt in coma geslapen.. boelde me de dag erna heel moe en lui, had nergens zin in.
de eerste x toen ik xtc had genomen was toen ik 12 was. ik was toen met wat vrienden buiten (allemaal rond mijn leeftijd) en ja mijn broer dealde toen nog dus ik kon wel wat regellen,, na we allemaal 1 pilletje genomen hadden (ik weet neit meer welke) zijn we een stukje gaan lopen,, de straat leek toen net drijfzand het leek echt alsof ik er in weg zakte,, en ik had het gevoel alsof ik heel erg wankel liep en als een zoutzak.. toen ik op mijn kamer zat (ik wilde gaan slapen) zag ik alle kleuren heel erg fel en als of ze op me af kwamen,, ik vond dat echt zo eng.. ik heb toen onder mijn deken gelegen.. tot ik in slaap ben gevallen..
paar weken later had ik de 1ste x paddo's ik had ze midde in de stad genomen samen met een goeie vriendin,, in het begin merkte ik niet zo veel.. ja ik zag wel de kleuren feller,, ik ging een blokker in, en echt in 1x zag ik alles getekend dat was echt heel grappig,, het leek gewoon als of ik in een tekenfilm zat. anderen mensen zagen ook echt heel grappig uit,, dit veranderde al redelijk snel ik begon alles in velkken te zien en alles bewoog,, ik zag tussen de rekken zag ik een knuffel (op dat moment zag ik het als een beest ik weet neit meer wat) en ik wilde die mee nemen,, dus ik had die knuffel in mn zak gedaan,, ik liep naar buiten en dat alarm ging af (ik heb vaker aan winkel diefstal gedaan) ik vond het op dat moment zo grappig,, want ik hoorde een bewaker achter me iets zeggen,, maar die had een piep toon dus ja ik moest natuurlijk heel erg lachen,, dus ik draaide me op en in 1x voelde ik de grond onder me uitzakken ik vond dit echt heel eng,, ik heb daar echt staan schreeuwn, de bewaker had me toen mee genomen naar een kamertje achter de winkel,, hij vroeg vanalles aan me maar ik kon hem niet verstaan,, ik was druk bezig met alle dinge wat om me heen gebeurden ik zag alles draaien enzo. toen de politie kwam (toen ik mijn verklaring trug las zag ik dat de politie er na 10 min. was) hadden hun me in de boeien geslagen, omdat ik echt heel panisch aan het doen was,, mijn ogen draaide weg,, en alles wat ik zag vroeg ik of ze dat ook zagen ik zag een soort belletjes in de lucht en die wilde ik steeds pakken,.. toen ze me die boeien om deden sneet dat zo erg in mijn polsen,, ik heb toen echt de heletijd gehuild en geschreeuwd tot aan het politie bureau,, daar mocht ik ze af,, en moest ik me uit kleden voor controle op drugs en of ik nog meer spullen gestolen had,, ik werd in mijn cel gezet en ik kreeg het echt heel koud,, het leek wel alsof ik er uuren heb gezeten,, bibberend van de kou, de muuren kwamen op me af, ik kreeg echt engtevrees. toen ik mijn kleren trug kreeg kwamen ze me wat water brengen, en toen kreeg ik het weer warmer en langzaam verdween het effect.
ja nu hou ik het meer op hasj wiet en coke"
In: mijn ervaringen:$ you can message me
1-1-2024