Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"de pil die ik had was trouwens een paarse lamborghini"
"Ik was al een paar maanden aan het twijfelen om xtc te gebruiken. Steeds stelde ik het uit omdat ik bang was dat er iets fout zou gaan. In mijn omgeving gebruikt bijna iedereen en hoor altijd positieve verhalen. 27 juli ben ik met een groep naar Welcome to the future gegaan en had ik besloten om een klein beetje te proberen, mijn vriend en ik zouden allebei voor de eerste keer gaan gebruiken. Ik was die week wel verkouden en dus niet helemaal goed in me vel qua gezondheid. In de wc daar heb ik heel weinig genomen, veel minder dan een kwart gewoon om te kijken of ik hier al wat van zou voelen en eventueel bijnemen. Mijn vriend had een halve genomen en begon na een uur ongeveer wat te voelen. Ik nog steeds niks maar door het positieve gevoel van wat mijn vriend vertelde besloot ik om meer bij te nemen want ik wou nou ook echt wel het gevoel meemaken en net zo genieten als mijn vriend. Ik had er nu inmiddels echt zin in gekregen en ik was niet meer bang. Toen had ik er een kwart bij genomen en na een tijdje lopen stond mijn kaak heel strak, net alsof ik hem niet meer open kreeg en een super droge mond. Allemaal nog normaal want dit had mijn vriend ook in het begin. Ik vond het allemaal wel grappig tot dat ik opeens een besef kreeg van waar loop ik eigenlijk en meteen daarna kreeg ik een golf van warmte en apart gevoel van me voeten naar me hoofd. Ik werd er bang en benauwd van omdat het allemaal zo plotseling kwam. Ik probeerde kalm te blijven en zei tegen mezelf dit hoort er bij.Ook had ik het gevoel alsof iedereen op het festival mij begreep en wilde daarom niet laten merken dat het niet goed ging. Ook werd ik misselijk en heb ik ongeveer een half uur naar een plant lopen kijken alsof die de enige was die mij gerust stelde. Ik wilde dus ook niet kosten omdat ik het gevoel had dat iedereen keek en heb het dus binnengehouden. ik wist niet goed wat ik met het gevoel moest, geen drang om te dansen oid. Daarna ben ik rondjes blijven lopen op dezelfde plek en uiteindelijk ben ik ergens rustig gaan zitten en ben ik water gaan drinken en toen kreeg ik soms weer die golven van warmte en dat aparte gevoel met tintelingen door allebei mijn armen maar dat ging na een minuut weer weg. ik begon het gevoel zelfs een beetje lekker te vinden als het maar rustig was om me heen. Ik werd benauwd bij het idee weer terug te moeten dus ik ben naar huis gegaan wat allemaal goed is gegaan met wel nog het gevoel van xtc maar in een andere omgeving leek het wel beter te gaan. ik begon bijv. de natuur ook mooi te vinden buiten het festival terrein. De dag erna was ik behoorlijk down en als ik aan het gevoel terug dacht kreeg ik weer een beetje angst. Nog enger was is dat de dagen erna ik nog steeds me down voelde en zelfs een keer heb gekotst en geen eetlust. Nu bleek ook dat ik de griep had gekregen en daardoor twijfelde ik van het komt door de pil maar waarschijnlijk was mijn lichaam zo zwak door de verkoudheid dat ik ziek ben geworden. Hierdoor heb ik best een rotte ervaring met xtc beleefd en vraag me af of ik het nog een keer moet proberen want ik wil zo graag het leuke gevoel maar misschien kan ik er dus niet tegen? of had het met de griep te maken?"
"Oke ben al wat geruster door jou verhaal en bedankt voor de tips en uitleg! Zal zeker een nieuwe trip ervaring posten."