Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"bijna dood ervaring[/quote]ik heb een ongeluk gehad en heb daarbij mijn hele rug gebroken en alle ribben. dit was werkelijk een hel. uiteindelijk hebben ze me omdat ze me niet genoeg konden verdoven met morfine voor de pijn, ketamine gegeven via een infuus. Dit was helemaal hel!!! Ik dacht dat ik al in het hiernamaals was en dat ik dood was. Ik had allemaal slijmerige vieze mannen om me heen die aan me vast bleven plakken en was heeeel erg bang! en als ik probeerde te zeggen dat het niet goed ging en dat ik nog steeds dezelfde pijn had maar nu ook met meer enge dingen erbij die ik de artsen dus niet duidelijk kon maken en ik alleen maar kon murmelen en niet bewegen dus zij het niet begrepen omdat elke keer als ik een shot kreeg via dat infuus ik daarna met een grote smile iets probeerde duidelijk te maken wat uiteraard niet lukt als je met een grote lach ligt. Dus de artsen dachten dat ze het goede middel hadden gevonden voor de pijn. uiteindelijk bleek ik steeds te stoppen met ademen en dat was mijn redding omdat ik naar een andere afdeling werd gebracht en zijn gestopt met die ketamine. na een nacht begon ik mezelf weer een beetje normaal te voelen en heb ik kunnen vertellen wat er met me was gebeurd. Gelukkig werd hier met veel verontschuldigingen op gereageerd en hebben ze uiteindelijk toch met morfine de ergste pijn kunnen onderdrukken, en ik wil dit spul nooit meer hebben!!! terwijl ik toch een regelmatige gebruiker ben maar hier ben ik echt van geschrokken en ik doordat ik een plaat en pennen in mijn rug heb voor altijd ik ook verantwoordelijker met drugs omga. Want de reden dat ik mijn rug brak was omdat ik al nachten wakker van de speed en ik in een raamkozijn in a.dam zat en uit het raam ben gedonderd van 3 hoog dus dat is niet niks. groetjes Syl"