Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hela! toen ik je verhaal las herkende ik mezelf volledig in elk woord! ik ben ook een meid van 23,gebruik ook al 6 jaar,dagelijks,ongeveer 1 gr per dag denk ik.Ik heb al heel veel drugs gepakt,waaronder ook vloeibare xtc waar ik een tijdje aan verslaafd ben geweest maar speed is men grootste verslaving! ik heb altijd blijven werken,(horeca,restaurant) en blijven functioneren in de normale wereld.Ik ben al verschillende keren gestopt en dan duurt dat ongeveer max 6 maanden en ik herval terug opwille van men gewicht!elke keer weer opnieuw. Ik ga elke week 1 uur naar een drugs psycholoog met de hoop dat die mij een beetje kan helpen maar als het er op aankomt is het verlangen zo sterk dat ik toch een weg naar de speed terug zoek! vroeger wist niemand dat van mij,zo heb ik jaren geleefd zonder een vuiltje aan de lucht maar je lichaam en geest takelen natuurlijk na zoveel tijd beetje bij beetje af en je geraakt volledig uitgeput,zowel mentaal als lichaamelijk. Ik heb via men psycholoog gevraag om men lichaam te laten onderzoeken in hoever de drugs men lichaam op de moment heeft afgetakeld,hopelijk is dat een extra stimulans voor me. Ik ga stoppen tegen eind augustus want 12 september vertrek ik op reis en heb ik tijd om af te kicken. ondertussen weten de meeste mensen(moeder,zuster en vrienden) allemaal dat ik terug ben hervallen sinds een dikke 2 maanden,kon de leugens niet meer verdragen en ging kapot aan de schuldgevoelens! maar thuis hebben ze alles al proberen te doen om me te doen stoppen,niets helpt blijkbaar en ze geven het stilletjes binnenin op met de hoop dat ik zelf op een dag de kracht vindt om clean te worden en te blijven.en dat gaat ook gebeuren,dat weet ik zeker want ik wil dit leven niet langer meer,net zoals jij. ik wil mijn gevoelens terug voelen,recht vanuit men hart en als je zelf wilt,kun je dat!!! meid,wens je heel veel sterkte en lees dit op tijd nog eens terg als je het terug moeilijk moest hebben op een moment! groetjes"