Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo wij zijn swingers en gaan graag lekker wappen Tijdens een wapdate werd ons voorgesteld eens een ballon te proberen met N20 (lachgas) Een uitleg werdt ons gegeven wat we moetsen doen en wat er kon gebeuren. heerlijk relaxed lagen we naast elkaar en hadden een lekekr nummer opgezet van Armin van Buuren. een tik tegen de balon en Have a nice flight klonk er door de kamer. Ik perste mijn longen helemaal leeg en nam een teug van de balon. meteen proefde ik de zoete geur in mijn mond en hield mijn adem zo lang mogelijk vast. Langzaam zwelde de muziek aan in mijn hoofd en begon heel ruim te klinken tot mn longen bijna barste en ik ademde weer uit in de balon , hield dit weer vast en nam weer een filinke teug. nog verder zwelde de muziek aan ...... en ik voelde me ontspannen, heerlijk ......... ik was zo ontspannen dat ik merkte dat mijn hand vanzelf omhoog ging kut mn longen knappen en ik ademde weer uit , ik merkte dat ik me enorm op mijn ademhaling aan het concentreren was en kon mezelf niet laten gaan , de verhalen van kleuren en vierkandjes die rond werden ervaarde ik niet . KUT !! dacht ik , dit doe ik niet goed , nog meer mn ademhaling controleren , heel diep in... heel lang vast .. en helemaal leeg blazen in de balon dat was mn nieuwe motto Na een poos verloor ik mn controle over mijn ademhaling en hapte verse lucht via mn neus in ik voelde het geweldige gevoel weg zakken. ontdaan liet ik de lucht uit mn longen ontsnappen en smiokkelde aan alle kanten , ik had het niet goed gedaan. Langzaam kwam ik weer bij de positieven en keek om me heen. Mijn vrouw lag naast me met nog een redelijk volle ballon. en genoot intens , een glimlach op haar mond , handen lekker in de lucht en ze lag heerlijk te bewegen op de muziek ... hmm dat wilde ik ook !!!! onze vrienden die het veel vaker gedaan hadden stelde voor mij te coachen bij de volgende bellon. ik kom naast je liggen en luister naar wat ik in je oor fluister en dat is het enige wat je moet doen. deal ?? DEAL ik ging weer lekker liggen en ontspande me , blies mn adem helemaal uit en nam weer een fikse teug.. meteen dacht ik dat ik de hele ballon wel leeg getrokken zou hebben, daar gaan we weer , weer het heerlijke gevoel van ontspanning....... weer de muziek die in plaats van 5.1 nu wel 50.1 leek ik zat helemaal in de muziek heerlijk ..... adem uit hoorde ik in mn oor .... met volle kracht ademde ik uit in de balon... hou vast ..... en adem in ... in ..in ...in ..in gonzde het door mn hoofd hou vast ..vast ..vast ebde de woorden weg .. en adem uit uit uit uit alles was als in een echo en ik deed wat me gezegd werd. maar geen kleuren , geen vierkantjes , geen rondjes . Kutter de kut heb ik weer !!!!! langzaam merkte ik dat de druk op mn longen niet uit te houden was en begon weer lucht door mn neus weg te blazen en meer door mn neus te ademen, het zakte weer af .. langzaam gleed ik weer naar de bewoonde wereld en opende mn ogen....... back on track !!! en ??? was de vraag hoe ging het nu ?? ja beter dan de vorige keer maar ik was er nog niet . Wat bleek nu , ik nam te grote teugen uit de balon waardoor ik me nog te veel op mn ademhaling moest letten. binnenkort gaan we weer eens een ballonnetje nemen en hoop dan werkelijk dat ik het zelfde als mijn vrouw mag beleven... heerlijk ontspannen en relaxed zijn en je heerlijk laten gaan. Wie weet ... greetings een swingers stel"
"Wij zijn begonnen een Gtje te nemen bij een snoepje, heerlijk effect Lekker relaxed , ontspannen, tintelingen en meer maar we kunnen alleen een snoepje nemen als we weekend hebben en geen kids in huis zijn, dus hadden we op een avond wel eens zin in een Gtja alleen. heerlijk !! ook nu lekker relaxed, ontspannen en tintelingen.... jammie Sindsdien gebruiken we zo af en toe door de weeks ook wel eens een Gtje en bevalt ons helemaal lekker , helemaal met een lekkere joint er bij ....... dan wordt ik zo geil als een konijn... maar idd een flugel flesje vol lijkt me een behoorlijke overdosis , en Ghb gebruiken in combinatie met Alcohol zou ik al helemaal niet doen !!"
"nou wij willen genieten van onze momenten , dus out gaan is iets wat we ook koste wat het kost willen voorkomen. vandaar dat we ieders één pil nemen van rond de 100 Mg en die per halve in nemen om zo de inslag te beperken. ik glij dr liever langzaam in dan dat ie als een bom inslaat. De rest van e avond nemen we om het uur / anderhalve uur een Gtje om lekker op pijl te blijven. en ik moet zeggen dat het super bevalt, ook de kater hebben we niet maar de dip heb ik wel , mijn vrouw weer niet , dus slik ik l-tryptophaan om dit tegen te gaan en heb dan helemaal nergens last van."