Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"middag of avond oke morge. ik heb in de vriezer, wat me is aangeraden, nog ongv 80grm speed staan, het zijn brokjes maar nog wel nat. nu lees ik hier dat je beter je speed kan drogen en dan is het heel lang te bewaren en goed, alleen als ik die 80 grm laat drogen en klein maken heb ik een flinke berg met speed. maar wat is nu de beste manier om het te bewaren, opgedroogt of wat nattig in de vriezer, en het gebruik van speed ik maak het altijd zo dun/klein mogelijk dat het net poeder is, alleen heb ik wel dat het vaak mijn keel inschiet en ik het in slik en dan een tijd misselijk ben, maar kan je het ook wat minder fijn maken en als kleine stukjes op snuif, wat is jullie ervaring. ik ben 61 en laat begonnen met het gebruik van speed, xtc en gbl, nu ongeveer een jaar of 15 en moet zeggen dat ik verschillende speed heb gehad maar wat ik nu heb is niet meer wat het geweest is, ik krijg niet meer dat blij ei gevoel, wel wordt in minder snel moe en na veel gebruik nog altijd geil, maar dan meer naar mannen ben wel getrouwd met een vrouw die overigens heeel anders reageert op alle soorten drugs, maar dat vertel ii nog wel eens. ik hoor graag van jullie, thanks"
"mijn vrouw en ik zijn wappers en hebben regelmatig andere stellen op bezoek en gebruiken dan chems, oa xtc en gbl en roken een jointje, nu hebben we pas een stel op bezoek gehad die hadden bijzondere jointjes bij zich en noemden dat WOWtjes, ze zaten verpakt per 5 in een zakje met een stickertje erop waar WOW op stond, nu hebben we geen contact meer met dat stel en ik ben nu op zoek waar ik die wowtjes kan kopen. ze worden niet in weedshop verkocht. deze jointje is heel iets anders dan de normale jointjes die wij normaal kopen en heftiger dan boze rook is er iemand die weet wat dit voor jointjes zijn en hoe ik er aan kan komen, ik hoop van iemand wat te horen"