Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Spuiten is geen optie. En snuiven is niet verstandig. Dus dan rest mij de vraag: als ik het toch oraal doe, kan ik dan beter steeds wat onder mijn tong leggen en opbouwen, of kan ik beter in 1x een capsule met 1 hoeveelheid keta innemen? En brand mijn huid/vlees onder mijn tong niet stuk dan? Of is het puur de smaak die ranzig is?"
"Hallo mensen. Ik ben van plan om volgende week met wat goede vrienden voor het eerst keta te proberen. Nou heb ik alleen 1 probleem, ik kan/wil vanwege medische redenen het niet nasaal innemen. Nou las ik ook dat het oraal kan, maar wat is dan de beste manier? Moet ik het een paar minuten onder mijn tong leggen? Moet ik het op mijn tong leggen en een slokje water nemen? Of moet ik het poeder in een lege capsule doen (heb wel capsules liggen waar groene thee extract in zit die ik eruit zou kunnen halen) ? Hopelijk kan iemand mij hier wat duidelijkheid scheppen."