Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb het vaak hoor na 3-4 dagen wakker zijn,dat ik uit mijn ooghoeken iets zie bewegen. Maar ik geef het nooit veel aandacht,omdat ik altijd veel te druk bezig ben met mijn eigen ding te doen. Veel vrienden van me zijn soms een beetje para....hebben dan het idee dat iedereen op hun let en naar hun kijkt. Gelukkig is dit mij nog nooit overkomen,ik denk altijd maar dat ik heus niet zo belangrijk ben dat IEDEREEN op mij let. Wat ik een hele tijd geleden wel had en dat was echt grappig,ik zag in de auto en reed op een provinciale weg,was denk al een dag of 3 wakker.... en in de verte zag ik al iemand langs de weg staan met grijze kleding. Ik dacht dat het een marokkaanse vrouw was met zon lange jas en jurk en hoofdoekkie. Vond wel dat ze erg dicht bij de weg stond. Toen ik voorbij reed bleek het gewoon een grijze container te zijn. T is niet echt belangrijk ofzo,maar in mijn hoofd ging op dat moment zoveel om wat het zou kunnen zijn,dat ik echt keihard moest lachen toen ik zag wat het daadwerkelijk was. Verder is het toch normaal dat je na zo'n lange tijd wakker van alles ziet bewegen in je ooghoeken,maar je moet er maar gewoon niet op in gaan. Anders ga je het zelf zitten voeden en dan word het alleen maar erger,je kunt dan maar beter iets gaan doen wat je heel leuk vind en dan verdwijnt het vanzelf weer! en op bed liggen dat doe ik pas als ik helemaal brak ben,want anders ga ik naar het plafond liggen staren en daar word ik ook niet vrolijk van!"