Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik zou het niet snuiven hoor, gewoon een beetje in je cola gooien idd..."
"Ik ben trouwens nieuw hier (even een opmerking tussendoor) Hallooo allemaal"