Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben deze site gekomen omdat mijn partner en ik elke weekend gebruiken... Of als we uit gaan, maar ook heerlijk thuis lekker chillen.... Maar de laaste tijd hebben we veel ruzie na het chillen.... En tijdens het chillen hebben we een te hoog verwachtings partroon van elkaar... Nu zijn we tot de conclusie gekomen dat het aan de xtc zou kunnen komen... verslaafd? Over onze grenzen heen gaan ?? Donderdag denk ik al ..mmmm lekker bijna weekend, en maandag denk ik .. shit weer klote gegaan..... Dus ik denk ik zal eens kijken op het web wat het zegt ... Nou er zijn verschillende meningen over wel of niet lichaamlijk of geesterlijke verslaving.... Ik denk als je geestelijk verslaafd bent, je ook lichaamelijke klachten krijgt... en als je die niet wil dan neem je toch weer drugs ... dus ik dekn toch dat het beide is.... vvan het ene komt het andere..... bij mij is het nu nog geestelijk.. Maar de ene is de andere niet... Maar wij gaan er mee stoppen ... Het is alleen eens gebeurd dat me partner flitsen in zijn hoofd en lijf heeft gehad,en spiertrekingen... IS NIET GOED !!! Maar het is zo lekker... Maar is het ,het waard om je relatie naar de klote te brengen hier door ? D8 ut niet..... Dan eet ik liever een zak chips leeg elk weekend zonder ellende dan een pil met alles wat er fout zou kunnen gaan.... Ik hoop dat we het samen gaan redden.... Want me mannetje is me meer waard dan alle drugs om me heen..... Als je maar eerlijk naar je zelf kijkt en bent ,en eerlijk tegen over elkaar... Mensen hou je hoofd er bij ..... gaan wij wel doen..... Ik hou van het leven, en ik hou van me mannetje maar ik zou nooit van xtc willen gaan houden.... sweet"
"Ja duhh , dat snap ik wel.... Maar over de verslaving gesproken ,dan ga je dat dus doen elk weekend ..... En de schade, tja dat klopt ,dat heb je met drank, te veel eten en roken ook al. Laat staan met drugs .... en toch doen we het .... eigenlijk heel onvolwassen en onveratwoordelijk gedrag .... We weten het alle twee. Ben er ook niet trots op hoor.... En is best moeilijk dit te tikken en te vertellen.En ik hoop hier mee andere mensen te bereiken die in de zelfde situatie zitten en dit herkennen.Samen feesten is ook leuk,maar samen dingen erkennen en delen hoort er ook bij .. Die flitsen in zijn hoofd en de spier trekkingen hadden al de waarwschuwing moeten zijn om te kappen... Nee wat doen wij? We gingen minderen.... tja werkt niet .... Luister naar je lichaam... We zijn rond de 40 jaar jong .... hoe volwassen moet je zijn he ??? schaam me soms kapot !!!! sweet"
"Klopt gedeeltelijk mee eens, wij zijn het ook verder om de verkeerde redenen gaan gebruiken. Ik denk dat het daar door mis is gegaan..... Afkick verschijnselen heb je er wel degelijk van. Dus lijkt het me toch een verslaving.... En idd de grens zijn we allang over gegaan, staat ook hier boven.... Maar dat kan al snel hoor ... en nogmaals niet iedereen is het zelfde... en als je op bepaalde momenten ff niet stevig in je schoenen staat, kan het al snel de andere kant op slaan..... Maar vin het leuk de reactie er op te lezen.... En je merk dat niet iedereen het zelfde is gelukkig ..... en voor iedereen het zelfde respect sweet"