Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mindgamer niet iedereen die drugs gebruikt is een junk hoor, mensen die recreatief gebruiken spuiten ook niet meestal (dat gaat veel verder en doe je eig als snuiven etc het niet meer doet voor je en ja dan ben je al aardig ver heen). Als je je eerst in leest, met weinig begint en weet wat je moet doen als het mis gaat kan het superrelaxed zijn+leuk.. pep> weinig te doen bij echte OD, daarom beter snuiven dan bommetje dan meer controle en beter opbouwen zodat je direct kan stoppen als je te waus wordt. Beste dan even veel eten en gaan concentreren op je ademhaling (gaat al snel oppervlakkig ademen dus door neus terwijl je bijv tv kijkt en wat afleiding hebt) Xtc en mdma> suiker in vloeibare vorm zoals cola drinken (geen light uiteraard) dan snel beter lsd> weinig aan te doen zelf behalve stevig eten, goed water of cola drinken+proberen ontspannen paddo's en andere dingen die je eet> overgeven dan stevig eten (bijv koolhydraat rijke maaltijd) en veel drinken. Geen alcohol natuurlijk. Natuurlijk geldt dit als je je niet lekker meer voelt, para wordt en bij kennis bent/in staat om iets te doen en niet al op de grond ligt out te gaan. Als het echt mis gaat direct 112 bellen (ook al als je niet meer weet wat te doen) en niet wachten omdat je je schaamt of bang bent er iemand bij te halen. Wanneer het mis gaat dan vaak ook gelijk goed en iedere minuut belangrijk, bijv bij bommetjes mdma poeder (die laat in-kicken waardoor snel de neiging hebt nog maar 1 te nemen en dan ineens te klap krijgt, bij goed spul kan 1 mespunt te veel het al goed mis laten gaan) of pillen, lsd"
"ja heb ik ook, ook meer trek in alcohol als balans middel zegmaar. Doe ik pep voor peppie gevoel dan half glaasje alcohol weer relaxter, dan weer lijntje etc waardoor je het lekker uitbalanceerd naar gelang je behoefte/locatie van dat moment (bijv thuis hangen, bezig zijn en pep gebruiken=langere perioden tussen lijnen en wat meer relax alcohol als wijn, prosecco etc. ja ik ben dan ook een vrouw een man zal wat anders nemen waarschijnlijk Als ik uit ben dan wat meer snuiven en minder alcolhol maar meer frisdrank en water). Wat bij mij dus vooral helpt is afwisselen en jezelf voor de gek houden met hoeveelheden, dus alsje trek heb alcohol, roken, blowen etc gewoon nemen maar dan een klein stuk van wat je normaal zou nemen, uit gewoonte dus. Trek in alcohol neem dan kwart glas bijv of paar hijsen van een peuk. Meestal gaat het toch om de smaak, omdat het relaxed is op dat moment en het gevoel dat je dit en dan moet/wil nemen. Zo ontzie je jezelf dus niets maar heb je wel veeeeeel minder last achteraf. Verder bezig blijven (al is het maar iets gaars of loop je af en toe ff naar een andere kamer), van hangen en doorsnuiven blijf je paffen"
"ohja verder ook veel 'normaal' drinken tussendoor en kauwgom eten tegen droge mond, zo voorkom je beschadigingen in onder andere te mond door vochttekort (sowieso belangrijk veel te drinken, en dan bedoel ik dus niet alcohol, tijdens pep gebruik ook als je geen dorst hebt jezelf wel ertoe zetten. zo beperkt je de lichamelijke schade en geef je je lichaam de kans zichzelf te reinigen. Zonder vocht toevoer kan je lichaam de afvalstoffen moeilijk kwijt en zal je achteraf ook meer last hebben) ook regelmatig tanden poetsen en mond spoelen met mondwater/water met zout"
"Re: bijeffecten hartkloppingen, blijvende keelpijn, ademhali of je hebt pep met een zeer hoor percentage caffeine (dan moet de pep uit 'harde brokjes bestaan als hij enige tijd uit het zakje is/droog is) of er zit aceton in. Persoonlijk denk ik aan het laatste gezien je klachtenlijst. Aceton wordt vaak door pep gedaan om het te verzwaren (en de dealer dus veel meer verdiend per 'gram') en om het er uit te laten zien als natte pep. Mensen die net gebruiken of geen goede pep kennen denken vaak dat nat automatisch ook sterk/goed betekend. Ook kan het combi zijn: kutpep (dus hoog gehalte caff en beetje amf door elkaar, wordt je eig alleen maar beroerd van, slap, hartkloppingen, gespannen, kortom je voelt je kut maar kan niet slapen, irritatie keel/longontsteking achtig kuchje, hoofdpijn, last tandvlees en gebit, gaat er slechter uit zien/bleek en ook andere dingen die jij dus noemt). Aceton zorgt voor flinke irritatie van de luchtwegen, dus keel, longen, neus, oren, mond last en hoofdpijn op den duur. Ook een soort 'ziek' gevoel, van goede pep voel je je altijd beter (tenzij je natuurlijk langer dan een aantal dagen wakker bent, para wordt, psychose etc maar heb het nu even over het 'basis' gevoel, de reden waar je pep neemt..) en zeker niet slechter op korte termijn al. Dit is dus absoluut niet normaal en niet ok, dus stop en/of zoek een andere dealer want deze naait je!"
"Re: bijeffecten hartkloppingen, blijvende keelpijn, ademhali caffeine-pep (dus zoals ik al zei kutspul met hoog percentage caff) is btw vaak gelig, belangijkste is dat het hard is dan gegarandeerd slecht. Goede/vrij pure pep is altijd zacht en laat een veeg achter op je cd. De veeg krijgt je echter ook bij caff pep die natgemaakt is met aceton. Heb je droge/korrelige pep gekregen of nattig? Zoals hierboven al gezegd werkt dus kortom: je pep is flink versneden en hoogst waarschijnlijk aceton toegevoegd grtjess"