Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja het gaat nog steeds goed en begin veel meer plezier in het leven te krijgen ben er ook achter gekome dat ik depresief was en krijg binnekort medicijne ik hoop dat dit me gaat helpen en me vrienden heb ik ontweken en weet ik nog nie precies wat ik er mee aanmoet bedankt voor al jullie hulp inmiddels 70+dage clean"
"ik ben een jongen van 15 jaar xtc en speed verslaafd ik ben net terug uit een kliniek en ik kom al me vriende die gebruike weer tege en ik chill nu vaak met hun en dan ben ik de enigste die niet gebruikt en dat vind ik moeilijk maar wel te doen maar ik ben pas 15 en ik zou zo graag nog wille gebruike want het is zo saai zonder en ik baal er van dat al mijn vriende gebruiken en die hebbe nooit de negatieve gevolgen ervan zoals verslaving en ik heb dat wel waardoor ik nooit meer kan gebruike ik vind dat zo moeilijk om dat te aceptere en ik wil aan jullie vragen om tips/motiverende dingen achtertelaten in de reacties alvast bedankt"